کولر گازی گری فردیس
/ توسط admin / کولر گازی / 1 دیدگاه

نمایندگی کولر گازی گری در فردیس +09129263206|تعمیر، فروش،نصب،سرویس

نمایندگی کولر گازی گری در فردیس کرج که یکی از برندهای پرطرفدار و با کیفیت کولر گازی به حساب می آید، از جمله خدمات مجموعه تابش تهویه به حساب می آید. از جمله خدماتی که در رابطه با کولر گازی گری مجموعه ما ارائه می دهد شامل فروش کولر گازی گری در فردیس، سرویس کولر گازی گری در فردیس، نصب کولر گازی گری در فردیس و تعمیر کولر گازی گری در فردیس می باشد. تمامی این خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا به شهروندان عزیز ارائه می شود.

 

با کولر گازی گری بیشتر آشنا شوید

کمپانی گری یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کولر گازی در جهان شناخته می شود و محصولات آن از کیفیت و عمر طولانی برخوردار هستند. این کمپانی در چین واقع شدهاست و به عنوان یک کمپانی چند ملیتی در حال حاضر 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی مانند کولر گازی و داکت اسپلت و … و همچنین 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال تولید می کند. این کمپانی جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی و مصرف کنندگان در سراسر دنیا داشته و طرفداران بسیاری دارد.

نمایندگی کولر گازی گری فردیس
نمایندگی کولر گازی گری فردیس

فروش کولر گازی گری در فردیس کرج

شما عزیزان می توانید جهت خرید کولر گازی گری در فردیس کرج با کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه تماس بگیرید و با گرفتن مشاوره رایگان بهترین خرید و انتخاب کولر گازی را داشته باشید. زیرا شما بایستی در خرید کولر گازی موارد بسیاری همچون مساحت محیطی که می خواهید در آن کولر گازی نصب کنید و اینکه مکان مورد نظر تجاری است یا مسکونی و … در نظر بگیرید. از همین رو کارشناسان ما تجربه و تخصص چندین ساله خود در این حوزه را در اختیار شما عزیزان می گذارند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نصب کولر گازی گری در فردیس کرج

نصب کولر گازی گری تویط نصاب کولر گازی در فردیس کرج در اسرع وقت و با دقت و تخصص بالا توسط نیروهای ما انجام می شود. ذکر این نکته ضروری است که کار نصب کولر گازی بایستی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. زیرا در صورت نصب غیراصولی کولر گازی عملکرد و طول عمر کولر گازی تحت تاثیر قرار می گیرد و بعدها برای شما ایجاد مشکل و هزینه زایی می کند.

تعمیر کولر گازی گری در فردیس کرج

تعمیر کولر گازی توسط تعمیرکار ماهر هر گونه مشکلات مرتبط با کولر گازی را شناسایی کرده و در اسرع وقت اقدام به رفع آن می کند. در صورتی که با مشکلاتی از قبیل زیر مواجه شدید، کافیست تا با ما تماس بگیرید تا نیروی متخصص به محل شما اعزام شود:

  1. سروصدای زیاد کولر گازی
  2. کولر گازی روشن نمی شود.
  3. ریموت کولر گازی گار نمی کند.
  4. از کولر گازی آب می چکد.
  5. بر روی صفحه نمایش آن پیام خطا نشان می دهد.
  6. کولر گازی باد گرم می دهد.
  7. کولر گازی خنک نمی کند.
  8. و …
تعمیر کولر گازی گری در فردیس
تعمیر کولر گازی گری در فردیس

سرویس کولر گازی گری در فردیس کرج

سرویس کولر گازی در فردیس کرج را به نیروهای متخصص ما بسپارید تا خیالتان آسوده باشد. باید بگوییم که کولر گازی برای اینکه عملکرد بهینه ای داشته باشد و طول عمر آن کاهش نیابد بایستی به صورت دوره ای و ترجیحا سالی یک بار سرویس شود.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی گری

کولر گازی گری به عنوان یکی از بهترین برندهای کولر گازی در بازار دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد است که در متن زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • دارای جریان هوای قوی است.
  • دارای سرمایش قوی بسیار پیشرفته است.
  • ذخیره انرژی زیادی دارد.
  • دارای اینورتر است.
  • عملکرد خوبی در دمای بالای محیط دارد.
  •  از مبردr410a در آن استفاده شده است.
  • کنترل بیشتر ی بر روی سرعت فن دارد.

انواع مدل های کولر گازی گری

کولر گازی و اسپیلت های بی نهایت زیبا و قدرتمند گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند تا از عملکرد و کارآیی بهینه ی آن ها اطمینان حاصل شود.  امروزه شما در بازار سیستم های سرمایشی، انواع کولر گازی های گری با مدل های دیواری، ایستاده و پرتابل را در ظرفیت های متفاوت 12 هزار تا 60 هزار می بینید.

برای انتخاب مدل مناسب کولر گازی گری حتما با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

سوالات متداول در مورد نمایندگی کولر گازی گری در فردیس کرج

مجموعه تابش تهویه به عنوان نمایندگی کولر گازی گری در فردیس کرج چه خدماتی ارائه می دهد؟

مجموعه تابش تهویه انواع خدمات فروش، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری را با نیروهای متخصص و با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش و منصفانه ترین قیمت نسبت به رقبا ارائه می دهد.

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی در فردیس کرج چقدر است؟

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی در فردیس کرج پس از بازدید رایگان توسط نیروهای متخصص ما به صورت منصفانه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.


1 دیدگاه

  • مجتبی درویشی

    یه کولر ۶۰هزار گری ایستاده دارم که رادیات پنل داخلی سوراخ شده بود بعد یه تعمیر کار اومد باز کرد برد جوش داد بعدش موقع گاز گیری این قسمت تا موتور یخ میزد هر کاریش کرد فایده نداشت .بعدش یه تعمیر کار دیگه آوردم گفت موتورت سوخته موتور رو عوض کردیم باز موقع گاز گیری همین اتفاق افتاد و گفت از شیر سرد و گرمش هست اینم در آورد یه سره کرد باز نشد بعدش گفت از لوله مویی ها هست و لوله مویی ها نو گذاشتیم بازم همون طور شد بعد گفت باید لوله ها و رادیات بیرونی کامل باید شست و شو بشه برد کامل لوله های بیرونی شست بازم همون حالت براش اتفاق می‌افته و بیشتر از 30pSI فشار نمیگیره .دقیقا از همین قسمت تمام لوله های مسیر برگشت برفک میزنه تا موتور
    بوشهر هستم میشه راهنماییم کنید

  • یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *