اگر تصمیم به خرید، نصب رادیاتور و یا تعمیر رایاتور را در ساختمان خود دارید، می توانید از خدمات مجموعه تابش تهویه در این زمینه استفاده کنید. پس از تماس (09129263206) شما با کارشناسان ما، در اسرع وقت نیروهای متخصص به محل شما مراجعه کرده و اقدام به نصب و یا تعمیر رادیاتور شما خواهند کرد.

نیروهای ما در مجموعه تابش تهویه از تخصص و تجربه کافی برخوردار بوده و بر اصل مشتری مداری پایبند هستند و خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می دهند.

خرید، نصب و تعمیر رادیاتور
خرید، نصب و تعمیر رادیاتور

خدمات اصلی مرتبط با نصب و تعمیر رادیاتور توسط نیروهای تابش تهویه

نیروهای متخصص تابش تهویه قادر به نصب و تعمیر انواع مختلف رادیاتور از مدل ها و برندهای متنوع می باشند و همه خدمات ما شامل شش ماه گارانتی می باشد.

از جمله خدماتی که در رابطه با نصب و تعمیر رادیاتور توسط مجموعه ما ارائه می شود شامل نصب و تعمیر شوفاژ، تنظیم مشعل، تعویض و یا ترمیم منبع دوجداره، تعمیر سیستم موتورخانه شوفاژ، تعمیر منبع انبساط پشت بام، تعمیر دیگ، تعمیر و تعویض پمپ های شوفاژ، هواگیری رادیاتورها، شستشوی کویل، تعویض شیر فلکه موتورخانه، نصب رادیاتور و …. می شود.

سرویس رادیاتور
تعمیرکار رادیاتور و شوفاژ

مشاوره و بازدید رایگان نصب رادیاتور

تیم تابش تهویه در زمبنه نصب رادیاتور مشاوره و بازدید رایگان به شما عزیزان ارائه می دهد. در واقع رادیاتورها از طریق تبادل حرارتی از منبع گرمایی مثل پکیج، موجب گرم شدن محیط می شوند و گرما را به فضای اطراف خود منتقل می کنند. در یک ساختمان با توجه به منطقه و طبقه و متراژ آن ممکن است نیاز به نصب چندین رادیاتور باشد. تعداد رادیاتورهای مورد نیاز برای یک ساختمان توسط نصاب های رادیاتور ما مورد بررسی قرار گرفته و به شما ارائه شود تا پس از خرید رادیاتور ، اقدامات مربوط به نصب آن انجام شود.

هزینه نصب و تعمیر رادیاتور

در کل هزینه نصب رادیاتور بر اساس تعداد رادیاتورهایی که نصب می شود برآورد می شود و در ازای نصب هر رادیاتور مبلغ ثابتی دریافت می شود. البته ممکن است در این حین مواردی مانند انجام لوله کشی برای نصب رادیاتور و یا عوض کردن محل لوله کشی های رادیاتور هم به آن اضافه شود. هزینه تعمیر رادیاتور نیز بعد از مشاوره و بازدید رایگان به صورت منصفانه به شما اعلام خواهد شد.