سرویس و تعمیر بخاری گازی و برقی و شومینه و … با در فصل های سرد سال جز خدمات پر تقاضای مجموعه تابش تهویه می باشد. از این رو مجموعه ما یک تیم حرفه ای و دوره دیده را جهت انجام خدمات مربوط به سرویس و تعمیر انواع بخاری برقی و گازی و شومینه در اختیار دارد. این تیم به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل و در اسرع وقت در محل شما حاضر می شوند و با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

تعمیر بخاری گازی
تعمیر بخاری گازی

مشکلات عمده انواع بخاری گازی و برقی و شومینه

از جمله مسائل و مشکلاتی که در رابطه به سرویس و تعمیر بخاری گازی و برقی و شومینه در طی این سال ها با آن ها مواجه شده اند مواردی همچون نصب و راه اندازی بخاری و شومینه، بررسی سنسور، تعویض شیشه نشکن،تعویض ترموکوبل تنظیم شعله، رفع خاموش شدن خود به خود و … بوده است که خیلی سریع این موارد توسط تیم ما انجام می شود.

سرویس بخاری گازی و شومینه:

سرویس بخاری گازی و شومینه در فصل های سرد سال از موارد ضروری به حساب می آید. با رسیدن فصل سرما نیازمند استفاده از بخاری گازی و برقی و شومینه هستید که برای گرم کردن محیط باید زودتر به فکر راه اندازی آن باشید که توصیه ما به شما این است که قبل از راه اندازی وسیله گرمایشی خود، آن را سرویس و یا تعمیر کنید. در واقع بخاری گازی و برقی و شومینه از جمله وسایل پر کاربرد هر خانه ای است که از آن برای تأمین گرما استفاده می شود و به همین خاطر تعمیر و سرویس آن نیز از موارد مهم است.

شومینه چیست؟

به طور معمول شومینه در قسمت مرکزی خانه قرار می گیرد و آتش و ذرات معلق در آن از طریق دودکش به بیرون انتقال داده می شود. شومینه ها از نظر ساختاری برای طراحان دکوراسیون خانگی یکی از محیط های جذاب خانه می باشند.

راه-اندازی-و-تعمیر-شومینه
راه-اندازی-و-تعمیر-شومینه

بخاری گازی چیست؟

بخاری گازی وسیله‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. شعله بخاری هوا را به‌ طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌اکنون از بخاری گازی برای گرم کردن محیط‌های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود. در بخاری‌های گازسوز امروزی نیز هنوز از همین شیوه استفاده می‌گردد.

سرویس و تعمیر بخاری گازی و برقی و شومینه خود را به ما بسپارید

برای تعمیر بخاری گازی و یا شومینه و بخاری برقی و همچنین تعمیر کولر آبی و کولر گازی و … به هیچ وجه نیاز نیست تا آن را به محل ما منتقل کنید. تنها کافیست تا با ما تماس (09129263206) بگیرید تا نیروهای ما اقدام به بررسی و سرویس و تعمیر بخاری یا شومینه شما نماید.

تابش تهویه به شما این اطمینان را می دهد که با داشتن بهترین تعمیرکارهای بخاری گازی و برقی و شومینه و استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت خدمات تا شش ماه پس از انجام تا مدت ها شما را از تعمیر و سرویس مجدد بخاری یا شومینه شما بی نیاز نماید.