سرویس کولر گازی فردیس
/ توسط admin / کولر گازی / 0 دیدگاه

سرویس کولر گازی در فردیس کرج با سرویسکار ماهر |09129263206

سرویس کولر گازی در فردیس کرج از برندهای محتلف تخصص تیم ماست. نیروهای متخصص ما کار سرویس و تعمیر انواع کولر گازی را سال هاست که در نهایت دقت و مهارت انجام می دهند و همواره رضایت مشتریان مجموعه ما را جلب کرده و آن ها را تبدیل به مشتری های دائم کرده اند.

سرویس کولر گازی باید سالی یک بار انجام شود تا علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه شما کارایی و عملکرد آن نیز بهتر شود ولی در صورتی که شما علاوه بر سیستم سرمایشی کولر گازی در فضول گرم سال از سیستم گرمایشی آن در فصول سرد سال نیز استفاده می کنید بایستی دو بار در سال اقدام به سرویس کولر گازی خود نمایید.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی در فردیس چه زمانی است؟

با توجه به آب و هوای منطقه فردیس بهترین زمانی که ما برای سرویس کولر گازی پیشنهاد می دهیم فصل بهار و اردیبهشت ماه است که هوا هنوز زیاد گرم نشده و کم کم روشن کردن کولر گازی احساس می شود. شما با سرویس دستگاه خود قبل از گرم شدن هوا و روشن کردن متوالی دستگاه، باعث عملکرد بهتر آن می شوید و در عین حال در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد توسط سرویسکار کولر گازی در فردیس رفع می شود تا تبدیل به یک مشکل هزینه زا و تعمیر آن نباشد.

سرویس کار کولر گازی در فردیس
سرویس کار کولر گازی در فردیس

سرویسکار کولر گازی در فردیس کرج چه کارهایی انجام می دهد؟

خدماتی که نیروهای متخصص ما در رابطه با سرویس انواع کولر گازی ارائه می دهند به شرح زیر است:

  1. پنل خارجی کولر گازی شسته می شود.
  2. پنل داخلی کولر گازی شسته می شود.
  3. فیلترهای کولر گازی شسته می شود.
  4. آمپر کولر گازی تست می شود.
  5. شارژ کولر گازی انجام می شود.
  6. گاز R۲۲ کولر گازی معمولی انجام می شود.
  7. گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر انجام می شود.
  8. نشت یابی کولر گازی انجام می شود.
  9. کمپرسور کولر گازی معمولی و اینورتر تعمیر و تعویض می شود.
  10. و …

سرویس کولر گازی ال جی در فردیس

شرکت ال جی از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم برقی است و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کولر گازی اینورتر ال جی هم از این قاعده مستثنی نبوده از کیفیت خوبی برخوردار بوده و کاراِیی بالایی دارد. برای اینکه بخواهید به خوبی از کولر گازی خود مراقبت کنید و طول عمر آن را بیش تر کنید نیاز است تا به صورت سالیانه اقدام به سرویس دستگاه خود نمایید. تابش تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در فردیس کرج را دارا بوده و در اسرع وقت کار سرویس دستگاه شما را انجام می دهد.

 

سرویس کولر گازی اجنرال در فردیس

سرویس کولر گازی اجنرال مانند سایر برندهای معتبر کولر گازی بوده و تفاوت زیادی با بقیه کولر گازی ها ندارد و شما می توانید سالی یک بار و در صورت استفاده از کولر گازی در زمستان و از سیستم گرمایشی آن، سالی دو بار اقدام به سرویس کولر گازی خود نمایید.

 

سرویس کولر گازی گری در فردیس

کولر گازی گری محصول کشور چین بوده و طراحی های بسیار زیبایی دارد و در حال حاضر بین مردم به برندی محبوب تبدیل شده است. در مورد سرویس کولر گازی گری باید بگوییم که اگر نمی خواهید کیفیت و کارآیی دستگاه تان کاهش پیدا کند حتما سالی دو بار اقدام به سرویس این برند از کولری گازی نمایید تا طول عمر دستگاه تان افزایش یابد.

 

سرویس کولر گازی پنجره ای در فردیس

کولر گازی پنجره ای دارای کمپرسور، کندانسور و اپراتور می باشد که همگی آن ها درون یک جعبه قرار گرفته اند و نیاز به سرویس سالیانه دارند. این نوع کولر گازی به طور معمول در بالکن ساختمان نصب می شوند و هوای گرم داخل ساختمان را به بیرون هدایت می کنند و به این صورت موجب خنک شدن هوای داخل ساختمان می شوند.

 

سرویس کولر گازی ایستاده در فردیس

از کولر گازی ایستاده برای سرمایش مکان های بزرگ مثل تالارها، سالن اجتماعات و رستوران ها و … استفاده می کنند و می توانند در مدت زمان کوتاهی با قدرت زیاد محیط را خنک کنند. از آن جایی که هزینه تعمیر کولر گازی ایستاده بالا است، توصیه ما به شما این است که به طور سالیانه اقدام به سرویس آن کنید تا از ایجاد هزینه های بیش تر جهت تعمیر آن جلوگیری شود.

 

سرویس کولر گازی هایسنس در فردیس

کولر گازی هایسنس از محصولات کشور چین است که نیاز به سرویس دوره ای دارد. سرویس کار کولر گازی در فردیس که در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند از تبحر و تخصص بالا برخوردارند و در اسرع وقت اقدام به سرویس دستگاه شما می کنند. یکی از مشکلات رایج مرتبط با کولر گازی هایسنس سروصدای زیاد آن می باشد که می تواند دلایلی چون تراز نبودن مکان آن و … داشته باشد که نیروهای ما با توجه به تجربه خود مشکل اصلی را پیدا کرده و آن را برطرف می کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در فردیس
نمایندگی تعمیر کولر گازی در فردیس

مشکلات مربوط به کولر گازی که برای رفع آن ها نیاز به سرویس هست

اکثر مشکلاتی که افراد در رابطه با کولر گازی با آن ها مواجه می شوند و برای رفع آن ها با ما تماس می گیرند به شرخ زیر است که اکثر این موارد با یک سرویس کولر گازی و قبل از اینکه تبدیل به یک مشکل جدی شود توسط نیروهای متخصص ما برطرف می شود:

  • بعد از مدتی استفاده کردن از کولر گازی پنل داخلی آن یخ می زند.
  • کولر گازی روشن می شود و کمپرسور آن سالم است ولی کولر گازی باد گرم می دهد.
  • کولر گازی به طور ناگهانی خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.
  • نسبت به گذشته دستگاه سروصدای بیشتری تولید می کند.
  • ریموت کنترل خراب شده و کار نمی کند.
  • کولر گازی عملکرد گذشته را ندارد و به خوبی هوا را خنک نمی کند.
  • روی پنل دستگاه پیام ارور نوشته می شودو چراغ های کولر گازی قرمز است.

 

سوالات متداول در رابطه با سرویس کولر گازی در فردیس کرج

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

بر اساس خدماتی که در رابطه با سرویس کولر گازی ارائه می شود هزینه آن مشخص می شود که نیروهای متخصص ما بعد از بررسی قیمت کاملا منصفانه را به شما عزیزان اعلام خواهند کرد.

در چه بازه زمانی برای سرویس کولر گازی نیرو اعزام می شود؟

حداکثر طی دو ساعت سرویس کار کولر گازی در فردیس کرج به محل شما اعزام شده و کار شما را با کیفیت بالا انجام می دهد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *