تعمیر کولر آبی ، نصب و سرویس آن از جمله خدماتی است که در فصل گرما متقاضیان زیادی دارد. به همین خاطر نیاز به یک نیروی متخصص در این زمینه احساس می شود. شما برای این کار بایستی از افرادی کمک بگیرید که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار هستند و با قطعات کولر آبی آشنایی کامل دارند.

کولر آبی بایستی به صورت دوره ای سرویس شود تا به مرور زمان از کیفیت و کارایی آن کاسته نشود. در مورد تعمیر کولر آبی نیز ابتدا حتما باید مشکل به طور دقیق تشخیص داده شود و سپس اقدام به تعمیر آن کرد که توصیه ما به شما این است که حتما از افراد متخصص در این حوزه برای این کار استفاده کنید.

تعمیر کولر آبی
تعمیر کولر آبی

عمده مشکلات کولر آبی کدام است؟

عمده مشکلاتی که اکثرا تعمیرکاران در مواجهه با تعمیر کولر آبی و یا تعمیر داکت اسپیلت به آن ها بر میخورند مواردی همچون مشکل در شناور کولر، موتور، پمپ آب، تنظیم تسمه، تعویض پوشال، جعبه تقسیم برق، پولی‌های کولر، پروانه کولر، شیر تخلیه، شبکه آب‌رسانی و… می باشد که هر کدام از این موارد توسط نیروهای مجرب ما در اسرع وقت انجام می شود.

لزوم شناخت اجزای کولر آبی

اجزای کولر آبی از پیچیدگی زیادی ندارد و شما می توانید با کمک گرفتن از یک تعمیرکار کولر آبی کاربلد با هزینه مناسب و در یک مدت زمان کم، آن را سرویس و تعمیر و یا نصب کنید.

در رابطه با اجزا و عملکرد کولر آبی باید بگوییم که عملکرد کولر آبی به شکل دو فرایند صورت می گیرد، یکی گردش آب است و دیگری گردش هوا می باشد که این دو فرایند در کنار موجب خنک سازی محیط در فصل گرم سال می شوند.

تعمیرکار کولر آبی
تعمیرکار کولر آبی

نگهداری کولر آبی در زمستان:

در شروع فصل سرما، رعایت برخی نکات ضروری برای جمع‌آوری لوازم سرمایشی از قبیل کولر آبی الزامیست و برای افزایش عمر کولر باید در وضعیت آن تغییراتی مهم حاصل شود.

همانطور که با شروع فصل گرما به فکر آماده سازی کولر هستیم، در فصل سرما هم، باید به فکر جمع کردن آن باشیم.

قبل از هر اقدامی باید دریچه ‌های کولر را بپوشانید. این کار باعث جلوگیری از ورود سرما به داخل خانه می شود. برای بستن دریچه ها میتوانید از یک پارچه ضخیم و یا پلاستیک استفاده کنید.

در مرحله بعد قاب های اطراف کولر را باز کنید و پوشال ها خارج کنید. توصیه می کنیم پس از جدا کردن پوشال‌ از درپوش ‌ها آنها را بشویید. زیرا رطوبت، باعث تجمع باکتری شده و محیط را آلوده‌ می کند. هنگام جمع آوری کولر، حتما سیستم برق را قطع کنید.

هزینه تعمیر کولر آبی

هزینه تعمیر کولر آبی به موارد زیادی همچون مشکل آن، قطعاتی که مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت این قطعات و … بستگی دارد که بعد مشاوره و بازدید رایگان توسط نیروهای ما هزینه منصفانه به شما اعلام خواهد شد. با تماس (09129263206) با کارشناسان ما در اسرع وقت نیروی کاربلد به محل شما اعزام می شود.