نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی از جمله خدماتی است که تیم تابش تهویه مفتخر است با داشتن مهارت و تجربه کافی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شهروندان ارائه کند. تمامی خدمات مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی با شش ماه گارانتی انجام می شود.

از جمله مشکلات رایج مرتبط با کولر گازی موارد همچون تعمیر و عیب یابی در محل، نشتی آب، نشتی لوله‌های مسی، اینورتر، عیب یابی شارژ گاز، باد گرم، تولید صدا، تعویض خازن، کمپرسور، بررسی فن و… می باشد که تیم ما تعمیر و عیب یابی کولر گازی در محل را در هر ساعت از شبانه روز انجام خواهند داد.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولرگازی باید توسط شخص مجرب که سابقه خوبی در زمینه تعمیر انواع کولر گازی دارد باید انجام شود تا دوباره ایجاد هزینه نکرده و چندین سال نیازی به تعمیر نداشته باشد. به همین خاطر کمک گرفتن از یک تعمیرکار خوب و کاربلد کولر گازی بسیار حائز اهمیت است.

مشکلات رایج کولر گازی

تعمیر کولر گازی برای کسانی که کولر گازی دارند یکی از موارد پر اهمیت است و اطمینان از سالم بودن کولر گازی یکی از موارد مهمی است که باید قبل از استفاده در نظر گرفت. ایجاد مشکل در این وسیله می تواند موجب ایجاد نگرانی شود و باید توسط یک فرد باتجربه مشکل رفع شود.

مواقعی که کولر گازی دچار مشکلاتی مانند برفک، عدم سرمایش، سر و صدا و… شد، بایستی جهت تعمیر اقدام کنید. یا زمانی که کولر گازی باد گرم تولید می کند، نشانه تخلیه شارژ گاز کولر است،اگر تازگی کولر را شارژ کرده اید احتمالا مشکل از کمپرسور است.

مشکل برفک زدن لوله ها

مهم ترین علت ایجاد برفک و یخ زدگی در کولر، مسدود بودن لوله های کولر یا مشکل از گاز کولر می باشد و یکی دیگر از دلایل ایجاد برفک و یخ زدگی، عدم وجود جریان هوا در کویل است. در هر صورت دستگاه شما نیازمند تعمیر است.

بوی سوختگی

اگر از کولر گازی بوی سوختگی خارج می شود مربوط به نیم سوز شدن کمپرسور کولر است واگر سوختگی از اپراتور بیرونی کولر باشد، مربوط به سوختگی فن است. برای رفع سوختگی، باید کولر خود را سریعا تعمیر کنید.

تعمیرکار کولر گازی
تعمیرکار کولر گازی

کولر گازی شامل چه اجزایی است؟

کولر گازی برای اینکه بتواند هوای گرم را تبخیر و به هوای سرد تبدیل کند نیازمند قطعات مهمی هست که این قطعات شامل موارد زیر می شود:

  1. اوپراتور
  2. کمپرسور متراکم گاز
  3.  کندانسور برای خنک کردن گاز
  4. شیر انبساط

باید بگوییم که وجود هر کدام  از مواردی که در بالا ذکر کردیم در کولر گازی ضروری بوده و عدم حضور هر یک از آنها می تواند، فرایند تولید هوای سرد را متوقف نماید.

تعمیرکار کولر گازی

برای انجام خدمات مرتبط با نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی و کمک گرفتن از تعمیرکار کولر گازی مجرب با تماس با کارشناسان ما (09129263206) در ابتدا مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس نیروهای ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.