تعمیرکار کولر گازی شهریار
/ توسط admin / کولر گازی / 0 دیدگاه

تعمیر کولر گازی در شهریار -09129263206-تعمیرکار کولر گازی در شهریار

تعمیر کولر گازی در شهریار را به صورت فوری، قیمت مناسب و باکیفیت فقط از مجموعه تابش تهویه بخواهید. با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای متخصص و ماهر به محل شما فرستاده شود. تعمیرکاران ما بعد از عیب یابی با بهترین روش ممکن که مقرون صرفه باشد، اقدام به تعمیر کولر گازی شما می کنند.

تعمیرکار کولر گازی در شهریار

کولر گازی پس از مدتی که از کار کردن آن میگذرد، مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این مواقع شما باید از تعمیرکاران ماهر و باتجربه برای تعمیر کولر گازی خود استفاده کنید.

کولر گازی ممکن است به خاطر استفاده کردن زیاد از حد، نوسانات برق، مستهلک شدن قطعه های کولر گازی، وارد شدن ضربه و … دچار مشکلاتی شود که برخی از این مشکلات به شرح زیر است:

  • کولر گازی باد گرم می دهد.
  • کمپرسور کولر گازی خراب شده است.
  • برد کولر گازی خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.
  • کولر گازی صدای زیادی تولید می کند.
  • فن کولر گازی سوخته است.
  • کنترل کولر گازی خراب شده است.
  • خازن کولر گازی خراب شده است.
  • کولر گازی یخ می زند.
  • کولر گازی نشتی آب دارد.
  • و …
تعمیر کولر گازی شهریار
تعمیر کولر گازی شهریار

باید بگوییم که شما برای تشخیص درست و دقیق باید از تعمیرکار کولر گازی ماهر کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر کولر گازی روشن نمی شود یا فن آن کار نمی کند، در این صورت علت های مختلفی می تواند موجب آن شده باشد.

در هر صورت، چنانچه کولر گازی شما در روند عادی کار کردن خود دچار مشکل شد، حتما با یک تعمیرکار ماهر و باتجربه جهت تعمیر و رفع مشکل آن تماس بگیرید. تعمیر کولر گازی در فردیس، اندیشه،شهریار، وردآورد و صفادشت و … توسط نیروهای متخصص تابش تهویه در اسرع وقت انجام می شود.

سرویس کولر گازی در شهریار

سرویس کولر گازی اگر به صورت دوره ای انجام شود، نیاز به تعمیر کردن کولر گازی را کم تر می کند. در صورتی هم که نیاز به تعمیر کردن کولر گازی باشد، اگر کولر گازی به صورت دوره ای سرویس شده باشد، هزینه های آن را کم تر می کند. زیرا در سرویس دوره ای کولر گازی تمامی ایرادات دستگاه شناسایی شده و قبل از اینکه تبدیل به مشکل جدی شود و ایجاد هزینه کند، رفع می شود. تعمیر کولر گازی در شهریار با تعمیرکار ماهر را فقط از ما بخواهید.

سرویسکار کولر گازی در شهریار
سرویسکار کولر گازی در شهریار

ابزارهای لازم برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در شهریار

به طور کلی سه نوع ابزارآلات جهت سرویس، نصب و تعمیر کولر گازی لازم است که متن پایین عنوان کرده ایم:

  1. دسته اول ابزارهای عمومی هستند که شامل ابزارهایی مثل آچار، سیم چین، انبردست، انبر قفلی، سیم لختکن، دم باریک، پیچ گوشتی، چکش و سوهان و … می شود.
  2. دسته دوم ابزارهای تخصصی هستند که شامل ابزارهایی مثل پرچ کن یا لاله کن، مانیفیلد سرویس، پمپ وکیوم، دماسنج، مانومتر، دستگاه فنر خم کن لوله مسی، ابزار جوشکاری، فنر خم کن و لوله بر مسی، دریل، شیشه بر، کپسول ازت، فرز، تراز، سیم برنجی و سیم مسی و … می شود.
  3. ابزارهای تعمیر برد کولر گازی نیز ایزارهایی مثل مولتی متر، هویه، هیتر، پورگرامر، پنس، پمپ باد و گیره رومیزی و … را شامل می شود.

برای تعمیر کولر گازی باید ابزار مناسب آن را تهیه کرد تا براحتی بتوان آن را تعمیر کرد.

عیب ‌یابی کولر گازی در شهریار

در این بخش برخی از عمده مشکلات کولر گازی ها که تعمیرکاران ما بر حسب تجربه و تخصص با آن ها عمدتا مواجه می شوند را ذکر کرده ایم:

  • فیلتر هوای کولر گازی کثیف شده است.

فیلتر هوای کولر گازی از جمله قطعاتی از کولر گازی است که باید به صورت دوره ای تمیز شود. زیرا در صورت خراب شدن آن، عملکرد کولر گازی افت کرده و به سایر قطعات کولر گازی آسیب می رسد. پس حتما به صورت دوره ای آن را تمیز کنید.

عیب یابی کولر گازی شهریار
عیب یابی کولر گازی شهریار
  • فن بیرونی کولر گازی خوب کار نمی کند.

فن بیرونی کولر گازی هوای گرم فضای داخل را به بیرون منتقل می کند. در صورتی که فن بیرونی خراب شود و نتواند سرمای مناسب را جایگزین گرمای منزل نماید، باعث می شود که با گرمای خیلی زیاد به موتور کولر گازی فشار بیاید.

  • برد الکتریکی کولر گازی خراب شده است.

از جمله مشکلات عمده ای که برای کولر گازی پیش می آید، خراب شدن برد فرمانی یا مدار الکتریکی کولر گازی می باشد. در صورتی که این مشکل به وجود آمد امکان وجود مشکلات دیگری مثل خاموش شدن کولر گازی یا طبق برنامه نبودن کارکرد دستگاه و … ایجاد می شود.

  • مراقب کابل های کولر گازی باشید.

سیم کشی ناصحیح کولر گازی خیلی خطرناک بوده و ممکن است منجر به آتش سوزی شود. در صورتی که کولر گازی به صورت اتوماتیک خاموش و روشن شود، به علت آمپر مصرفی کولر گازی ممکن است خرابی سیم‌کشی داشته باشیم.

  • نشت آب کولر گازی

از جمله مشکلات عمده ای که برای کولر گازی ها ایجاد می شود، سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی می باشد که موجب انسداد راه آب خروجی کولر گازی می شود که با عیب‌یابی و سرویس، مشکل کولر گازی برطرف رفع می شود.

  •  فن پنل داخلی کولر گازی خوب کار نمی کند.

در صورت درست کار نکردن فن پنل داخلی کولر گازی احتمال خرابی فیلتر هوا وجود دارد و اگر گرفتگی داشته باشد، نیاز به تمعیر دارد. در صورتی که یخ روی کویل سردکننده و لوله‌های مبرد وایجاد شده است، اولا بگذارید یخ آب شود و چک کنید و ببینید که فن کار می کند و اگر کار نکرد امکان خرابی رله فن یا خود موتور فن وجود دارد و باید از تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

  • کولر گازی باد گرم تولید می‌کند.

در صورتی که کولر گازی باد گرم تولید می‌کند، در صورت بروز این مشکل یعنی شارژ گاز کولر گازی خالی شده است. در صورتی که جدیدا کولر گازی را شارژ کردید، از دیگر علل ایجاد باد گرم وجود مشکل در کمپرسور کولر گازی و یا وجود مشکل در فیلتر هوای هوا و یا فن کولر گازی وجود دارد.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر کولر گازی در شهریار

آیا خدمات مجموعه تابش تهویه شامل گارانتی می شود؟

بله، کلیه خدماتی که در مجموعه ما ارائه می شود شامل گارانتی می باشد.

هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی در شهریار پس از بازدید توسط نیروهای متخصص ما به صورت منصفانه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *