/ توسط admin / پکیج / 0 دیدگاه

نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس کرج -09129263206-تعمیر،فروش،سرویس،نصب

نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس کرج آماده ارائه تمامی خدمات فروش، نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس به همشهریان عزیز می باشد. مجموعه تابش تهویه با داشتن نیروهای متخصص و باتجربه بهترین خدمات را همراه با منصفانه ترین قیمت بازار به شما عزیزان ارائه می دهد. با ما تماس بگیرید تا خدمات مورد نیاز شما در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه گردد.

مجموعه ما امکان مشاوره و بازدید رایگان را نیز برای مشتریان گرامی فراهم کرده است شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که کلیه خدماتی که در مجموعه تابش تهویه ارائه می شود، همراه با شش ماه گارانتی می باشد. یعنی در طی این مدت هر نوع خرابی و مشکل در قسمت تعمیر شده به صورت رایگان تعمیر می شود.

تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس کرج

در صورتی که پکیج ایساتیس شما دچار مشکل شده است و یا بر روی صفحه آن پیام خطا نشان می دهد. لازم است که با تعمیرکار پکیج در فردیس کرج تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را رفع نماید.

تعمیر پکیج ایساتیس فردیس کرج
تعمیر پکیج ایساتیس فردیس کرج

نمایندگی ایساتیس در فردیس کرج با داشتن تعمیرکاران پکیج حرفه ای در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و کلیه خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر تخصصی پکیج شما را انجام می دهند. ما قیمت ها را منصفانه در نظر گرفته ایم و تا حد امکان قطعات معیوب را تعمیر می کنیم تا هزینه کمتری به شما تحمیل شود. در صورتی که قطعات پکیج ایساتیس غیر قابل تعمیر باشد، از قطعات اصل و اورجینال به جای آن ها استفاده می کنیم و قطعات خراب را تعویض می کنیم.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در فردیس کرج از جمله سایر خدماتی است که در حال حاضر در مجموعه تابش تهویه به شهروندان عزیز ارائه می شود.

درباره پکیج ایساتیس

شرکت ایساتیس از جمله بزرگ ترین و معتبرترین مرکز تولید انواع مختلف رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه است. در حال حاضر بیش تر سه هزار نفر متخصص، مدیر، کارگر و توزیع کنندگان و … در این شرکت مشغول به کارند.

امروزه به دلیل گستزش آپارتمان نشینی پکیج دیواری در بیشتر خانه ها به عنوان یک سیستم گرم کننده آب و شوفاژها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا پکیج دیواری دارای نصب آسان بوده و فضای مورد نیاز دارد و همچنی مصرف گاز و برق کمتری داشته و کاهش مبلغ قبض برق و گاز را به دنبال دارد.

سرویس پکیج ایساتیس در فردیس کرج

پکیج دیواری یکی از بهترین سیستم های گرمایشی برای خانه یا محل کار بوده و با تامین همزمان آب گرم و گرمایش، یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد هر خانه ای به شمار می رود. قطعا شما دوست دارید که پکیج دیواری تان در روزهای و ماه های سرد و گرم سال کارکردی صحیح داشته باشد و مشکلی برای آن پیش نیاید. مواجهه شدن با آب یخ در حمام و یا سردی رادیاتورها در فصل های سرد سال امری نوخوشایند است.

سرویس پکیج ایساتیس فردیس کرج
سرویس پکیج ایساتیس فردیس کرج

قطعا هیچ کدام از ما نمی خواهیم با مشکلات این چنینی برخورد داشته باشیم. چاره کار سرویس دوره ای پکیج است. شما باید از یک سرویسکار ماهر پکیج در فردیس کرج بخواهید تا به صورت دوره ای پکیج شما را سرویس کرده و تمامی ایرادات آن را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل جدی و هزینه زایی برطرف کند.

نصب پکیج ایساتیس در فردیس کرج

از جمله کارهایی که بسیار مورد آن غفلت صورت می گیرد، نصب اصولی پکیج دیواری می باشد. نصب پکیج کاملا کاری تخصصی است و باید توسط افراد متخصص این حوزه انجام شود. نیروی متخصص طبق اصول استاندارد و در جای مناسب پکیج را نصب می کند تا کیفیت و کارایی دستگاه حفظ شود و در عین حال طول عمر بالایی داشته باشد. نصب اصولی پکیج تا مدت ها شما را از تعمیر پکیج مصون می دارد.

مجموعه تابش تهویه با داشتن نیروهای متخصص و متعهد و باتجربه در کم ترین زمان و طبق اصول و استانداردهای لازم کار نصب پکیج ایساتیس شما را انجام می دهند. تنها کافیست تا با ما تماس بگیرید تا نیروی متخصص به محل شما فرستاده شود.

متخصصین مجموعه تابش تهویه مشکلات و قطعات پکیج ایساتیس را تعمیر می کنند

مشکلات بسیاری مانند گرفتگی لوله های مدار پکیج به وسیله هوا یا رسوب، تنظیم نبودن فشار آب، ایراد در شمعک، مشکل دودکش یا نصب اشتباه آن و… می توانند موجب روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج دیواری ایساتیس شوند.

مشکلات بسیاری دیگری همچون موارد زیر می تواند پکیج ایساتیس شما را درگیر خود کند:

  1. گرم نشدن آب توسط پکیج
  2. گرم نشدن شوفاژها
  3. نشتی آب از پکیج ایساتیس
  4. نشتی گاز از پکیج
  5. سوختن ناقص و تغییر رنگ شعله پکیج
  6. سروصدای زیاد پکیج
  7. نمایش پیام خطا بر روی صفحه
  8. سرد و گرم شدن آب
  9. جرقه نزدن پکیج
  10. خاموش شدن خود به خود پکیج
  11. و…

تمامی این موارد توسط تعمیرکار پکیج ماهر در فردیس کرج که در مجموعه تابش تهویه مشغول به فعالیت است با بهترین روش و با منصفانه ترین قمیت سرویس و تعمیر می شود.

در صورتی که قطعاتی از پکیج دیواری تان مثل پرشر سوئیچ هوا، پرشر سوئیچ آب، برد الکترونیکی، فن، پمپ آب و … خراب شده است و قطعه ارجینال آنها را پیدا نمی کنید، متخصصین ما با استفاده از مهارت و تخصص و تجربه چندین ساله خود آن را تعمیر خواهند کرد.

سوالات متداول در مورد نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس کرج

آیا خدمات تعمیر پکیج ایساتیس در تابش تهویه گارانتی دارد؟

بله، تمامی خدمات تعمیر، نصب و سرویس پکیج در مجموعه ما گارانتی شش ماهه دارد.

هزینه تعمیر پکیج ایساتیس چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج پس از بازدید رایگان توسط نیروی متخصص ما به صورت کاملا منصفانه به شما عزیزان اعلام می شود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *