نمایندگی پکیج تاچی در فردیس کرج
/ توسط admin / پکیج / 0 دیدگاه

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در فردیس کرج |09129263206|فروش، نصب، سرویس و تعمیر

نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در فردیس کرج و همچنین فروش، نصب و سرویس پکیج تاچی در مجموعه تابش تهویه فراهم می باشد. ما نیروهایی ماهر و متعهد و مشتری مدار داریم که در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و با کیفیت و دقت تمام و قیمت بسیار مناسب به نسبت سایر همکاران کار شما را انجام می دهند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مواردی همچون کیفیت پکیج برند تاچی، مشکلات پکیج تاچی، انواع پکیج تاچی، تعمیر پکیج تاجی و سرویس پکیج تاچی در فردیس کرج و … آشنا نماییم و اطلاعات بیشتری در مورد این موارد در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت پکیج تاچی

در حال حاضر پکیج تاچی جز پکیج های باکیفیت و پرطرفدار بازارهای کشورهای مختلف به حساب می آید و از کیفیت و کارآیی بالایی برخوردار می باشد. برند تاچی برای کشور چین بوده و در حال حاضر قطعات آن به صورت یک محصول مشترک در ایران و چین ساخته می شود. برند تاچی در ایتدای فعالیت خود، محصولات با کیفیت خوب ارائه نمی داد و به همین خاطر برند محبوبی نبود ولی طی چند سال گذشته با بازنگری ها و ارتقای سطح کیفی و کارآیی محصولات خود تبدیل به یکی از برندهای پرطرفدار و با کیفیت بازار شده است.

 

تعمیر پکیج تاچی در فردیس کرج

نیروهای حرفه ای ما چندین سال است که کار تعمیر پکیج از برندهای مختلف را انجام می دهند و همین مساله موجب شده است تا آن ها خیلی زود مشکل اصلی پکیج شما را پیدا کرده و به بهترین نحو ممکن اقدام به تعمیر آن نمایند و لازم به ذکر است که در صورتی که قطعات دستگاه شما خراب شده باشد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد تیم تابش تهویه قطعات اورجینال با قیمت مناسب را برای تعویض قطعات پکیج شما به کار خواهند برد. تمامی خدماتی که در مجموعه ما ارائه می شود دارای شش ماه گارانتی می باشد تا خیال شما از بابت کیفیت خدمات آسوده باشد.

ممکن است پکیج شما روشن نشود و یا اینکه آب را گرم نکند و یا نوسانات شدید سرد و گرم شدن آب داشته باشد و … که در صورت بروز هر کدام از این ها تعمیرکار پکیج در فردیس کرج کدهای خطایی که بر روی صفحه نماییش پکیج تاچی ظاهر می شود را خوانده و با کمک مهارت و تخصص و تجربه خود در این زمینه در اسرع وقت اقدام به رفع آن ها می کند.

تعمیرکار پکیج تاچی در فردیس
تعمیرکار پکیج تاچی در فردیس

هزینه تعمیر پکیج تاچی

هزینه تعمیر پکیج تاچی در فردیس کرج به مواردی چون دلیل خرابی دستگاه شما و اینکه اگر قطعه ای خراب شده است می توان آن را تعمیر کرد یا باید تعویض شود و … بستگی دارد. همه این موارد بعد از مشاوره و بازدید رایگان توسط نیروهای متخصص ما انجام می شود و پس از آن منصفانه ترین قیمت در این حوزه به شما اعلام خواهد شد.

 

انواع مدل پکیج تاچی شامل چه مواردی است؟

پکیج تاچی مدل های متنوعی دارد که هر کدام مدل و ویژگی های خاص خودشان را دارند که در متن زیر ما انواع مدل پکیج برند تاچی را با ذکر ویژگی های آن عنوان خواهیم کرد تا شما عزیزان با انواع مدل این پکیج پرطرفدار بازار آشنا شوید:

  • پکیج تاچی smart (با دو مبدل)
  • پکیج تاچی eco (تک مبدله)
  • پکیج تاچی nd (فن ندارند)
  • پکیج تاچی priemium (مدل چگالشی)
  • پکیج تاچی b
  • پکیج تاچی c
  • پکیج تاچی d

 

مزیت های پکیج تاچی چیست؟

پکیج تاچی ویژگی های بسیار جالبی دارد که موجب شده در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با ویژگی های جالب و خاص این برند پکیج آشنا کنیم.

  1. تنظیم کننده خودکار فشار گاز دارا می باشد.
  2. دارای یک صفحه نمایش برای نشان دادن کدهای خطا می باشد.
  3. سیستم احتراق آرامی دارد.
  4. برای نوسان آب گرم مصرفی سیستم ضد نوسان دارد.
  5. دارای سیستم ضد یخ می باشد.
  6. برای تخلیه گازهای ناشی از اختراق سیستم تخلیه در آن وجود دارد.
  7. دارای جرقه زن خودکار و یا همان آیونایز می باشد.
  8. جهت کنترل حداکثر فشار ورودی مدار گرمایش دارای سیستم ایمنی می باشد.

 

سرویس پکیج تاچی در فردیس کرج

در کنار ویژگی های خوبی که این برند پکیج دارا می باشد باید بگوییم که برای افزایش طول عمر و حفظ و افزایش کارآیی و عملکرد آن لازم است که آن را به طور دوره ای سرویس کنید. در حال حاضر سرویس پکیج تاچی در فردیس کرج به صورت حرفه ای و همراه با عیب یابی و … در اسرع وقت انجام می شود.

سرویسکار پکیج در فردیس کرج که در مجموعه ما می باشد در سرویس پکیج تاچی سه مورد زیر را حتما مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود هر نوع مشکل قبل از هزینه زایی دستگاه اقدام به رفع آن ها می کند:

سرویسکار پکیج تاچی در فردیس
سرویسکار پکیج تاچی در فردیس

بررسی ایمنی پکیج تاچی

در صورتی که در عملیات احتراق پکیج مشکلی باشد در این صورت گاز سمی مونوکسید کربن تولید می شود که در سرویس دوره ای پکیج این موارد شناسایی و رفع می شوند تا از بروز هر گونه حادثه و خطر جلوگیری به عمل آید.

بررسی عملکرد پکیج تاچی

به مرور زمان قطعات پکیج تاچی دچار فرسودگی و گرفتگی و … می شوند که سرویسکار پکیج تاچی تمامی قطعات پکیج را بررسی کرده و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض آن ها را انجام می دهد.

بررسی اطمینان از کارکرد درست پکیج تاچی

پکیج جز دستگاه های پرمصرف و ضروری هر خانه ای محسوب می شود و طبیعی است که به مرور زمان مستهلک شود. به ویژه در فصل های سرد سال کارکرد این دستگاه بسیار بالا رفته و امکان خراب شدن و استهلاک آن بیش تر می شود. شما می توانید برای حصول اطمینان از کارکرد صحیح پکیج تاچی از سرویسکار پکیج کمک بگیرید که سرویسکاران ما در هنگام سرویس دستگاه این موارد را حتما بررسی و رفع می کنند.

 

نصب پکیج تاچی در فردیس کرج

برای نصب پکیج تاچی در فردیس کرج از افراد ماهر و متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا کار بدون ایراد انجام شود. با نصب پکیج توسط افراد متخصص کار به صورت صحیح انجام می شود و همین مورد موجب می شود تا دستگاه شما مدت عمر طولانی تر داشته باشد و در کارآیی آن خللی ایجاد نشود. پس توصیه ما به شما این است که حتما از فردی متخصص در این زمینه استفاده کنید که ما در فردیس کرج با وجود نیروهای متبحر و مشتری مدار این امکان را برای شهروندان عزیز فراهم کرده ایم.

فروش پکیج تاچی در نمایندگی پکیج تاچی در فردیس کرج

فروش انواع مدل های پکیج از برندهای مختلف به خصوص برند تاچی در مجموعه تابش تهویه موجود است. شما می توانید با اطمینان خاطر از مجموعه تابش تهویه اقدام به خرید پکیج تاچی که در حال حاضر یکی از بهترین های موجود در بازار است، نمایید. همه کارها با ضمانت پس از خرید و نصب در محل به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد تا از هر بابت آسوده خاطر باشید.

 

سوالات متداول در مورد پکیج تاچی

هزینه تعمیر پکیج چقدر می شود؟

هربنه تعمیر پکیج پس از مشاوره و بازدید رایگان توسط متخصصین ما به صورت منصفانه اعلام خواهد شد.

آیا تعمیر پکیج تاچی در فردیس کرج در مجموعه شما گارانتی خدمات دارد؟

بله، تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه تابش تهویه شامل 6 ماه گارانتی می باشند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *