شارژ گاز کولر گازی فردیس
/ توسط admin / کولر گازی / 0 دیدگاه

شارژ گاز کولر گازی فردیس +09129263206+مشاوره و بازدید رایگان

شارژ گاز کولر گازی فردیس کرج در مجموعه تابش تهویه و توسط سرویسکار کولر گازی که از مهارت و تخصص بالا در این کار برخوردار است انجام می شود. یکی از مشکلاتی که می تواند عملکرد کولر گازی شما را تحت تاثیر قرار دهد کمبود گاز آن است که توسط سرویسکار کولر گازی تشخیص داده شده و رفع می شود. کمبود گاز کولر گازی حتی در برخی از مواقع ممکن است منجر به از کار افتادن دستگاه شما شود.

علائم کمبود گاز کولر گازی

  • یکی از بهترین علائم کمبود گاز کولر گازی و یا نشتی آن، کاهش کارآیی دستگاه است که متوجه می شوید دستگاه کارآیی و عملکرد سابق را ندارد.
  • یکی دیگر علائم آن، یخ زدن لوله های کولر گازی است، البته لازم به ذکر است که یخ زدگی لوله های کولر گازی می تواند به دلایل دیگری نیز رخ دهد که یکی از دلایل آن کم شدن گاز دستگاه است.
  • مشاهده کردن روغن و یا چربی در محل وصل شدن یونیت داخلی و یونیت خارجی کولر گازی هم یکی دیگر از علائم کم شدن گاز دستگاه است.
  • علامت بعدی آبریزی دستگاه است. وقتی که گاز کولر گازی کم می شود، جذب رطوبت از محیط اطراف هم کم شده و به دنبال آن آب خروجی کولر گازی کاهش پیدا می کند.
  • کاهش شدت جریان مصرفی کولر گازی و یا به عبارتی دیگر پایین آمدن آمپر دستگاه از دیگر علائم کم شدن گاز کولر گازی است.
  • و …
سرویسکار کولر گازی فردیس
سرویسکار کولر گازی فردیس

مواردی که در بالا ذکر کردیم برای تشخیص افراد غیرحرفه ای می تواند مفید واقع شود ولی در کل باید برای تشخیص درست از سرویس کار ماهر کولر گازی کمک بگیرید تا با استفاده از ابزارهای دقیق، مشکل دستگاه شما را تشخیص و برطرف کند.

در مجموع، در صورتی که با هر کدام از موارد بالا در کولر گازی خود مواجه شدید با سرویس کار کولر گازی در فردیس که از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار است، تماس بگیرید تا در اسرع وقت در جهت رفع مشکل شما اقدام نماید. مجموعه تابش تهویه سال هاست که کار سرویس انواع برندهای کولر گازی را با نیروهای متخصص و متعهد خود انجام می دهد.

دلایل کاهش گاز کولر گازی چیست؟

  • یکی از عمده ترین دلایل کاهش گاز کولر گازی، نشتی گاز آن است. در صورتی که در اتصالات یونیت داخلی و خارجی کندانسور نشتی وجود داشته باشد، این مشکل ایجاد می شود. در واقع می توان گفت که شکستن مهره ها و یا جدا شدن جوش ها و اتصالات جوشی موجب ایجاد نشتی و خارج شدن گاز کولر گازی و در آخر کمبود گاز در کولر گازی می شود.
  • نصب کولر گازی به صورت غیر اصولی و توسط افراد مبتدی و غیرماهر نیز می تواند موجب نشت گاز کولر گازی و ایجاد این مشکل شود.
  • مورد بعدی عدم آچارکشی فصلی مناسب در کولر گازی است. در فصل های سرد و گرم سال اتصالات کولر گازی که از جنس برنج هستند، منبسط و منقبض می شوند و ممکن است اتصالات دچار مشکل شوند که در سرویس کولر گازی به صورت دوره ای این موارد بررسی و رفع می شود.

مراحل شارژ کولر گازی به چه صورت است؟

  1. در مرحله اول محل نشت گاز دستگاه با استفاده از ابزارهای دقیق انجام می شود
  2. در مرحله بعدی در صورت وجود نشتی در دستگاه، تعمیر کولر گازی در محل نشتی انجام می شود.
  3. در این مرحله وکیوم کردن کولر گازی انجام می شود.
  4. و در مرحله آخر شارژ گاز کولر گازی فردیس توسط سرویسکاران ماهر مجموعه تابش تهویه انجام می شود.
شارژ گاز کولر گازی در فردیس
شارژ گاز کولر گازی در فردیس

روش های شارژ گاز کولر گازی کدامند؟

سرویسکار کولر گازی از روش های مختلفی برای شارژ کولر گازی استفاده می کند که در متن زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • شارژ گاز وزنی یا شارژ گاز با ترازو
  • شارژ گاز به وسیله گیج مانوفیلد
  • شارژ گاز به شکل آمپری

سرویسکار کولر گازی بر اساس تجهیزاتی که دارد و همچنین مدل و برند کولر گازی شما از یکی از روش های بالا جهت شارژ کولر گازی شما استفاده می کند.

 

سوالات متداول در مورد شارژ گاز کولر گازی فردیس

علل کمبود شارژ کولر گازی چیست؟

کمبود گاز کولر گازی می تواند علل مختلفی داشته باشد که از جمله مهم ترین آن ها وجود نشتی و نصب توسط افراد غیر ماهر و عدم سرویس سالیانه است.

قیمت شارژ گاز کولر گازی در فردیس کرج چقدر است؟

قیمت شارژ گاز کولر گازی به عواملی چون نوع گاز مصرفی و همین طور حجمی که مورد استفاده قرار می گیرد دارد، به عنوان مثال گاز قیمت R22 از گازR410  بیشتر است.


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *