نمایندگی تعمیر کولر گازی در صفادشت
/ توسط admin / کولر گازی / 0 دیدگاه

تعمیر کولر گازی در صفادشت -09129263206-تعمیرکار کولر گازی در صفادشت

تعمیر کولر گازی در صفادشت کرج با تعمیرکار متخصص و با تجربه مجموعه تابش تهویه در اسرع وقت و با کیفیت بالا و منصفانه ترین قیمت بازار انجام می شود. یکی از اتفاقات ناخوشایندی که در فصل تابستان خرابی کولر گازی است که در شرایط اقتصادی الان می تواند شما را متحمل هزینه های بسیار کند. به همین خاطر مجموعه تابش تهویه تصمیم گرفته است که جهت رفاه حال شما عزیزان منصفانه ترین قیمت را به همراه گارانتی خدمات به شما عزیزان ارائه دهد. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان در مورد خرید، نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی دریافت نمایید. کارشناسان ما با توجه به تخصص و تجربه چندین ساله خود در این حوزه شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین تصمیم را بگیرید.

گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی در صفادشت چیست؟

گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی به این معناست که بعد از تعمیر کولر گازی شما توسط نیروهای متخصص ما، تا شش ماه گارانتی خدمات می کنید. یعنی در طی این شش ماه در صورتی که هرگونه مشکلی مرتبط با محل تعمیر قبلی برای کولر گازی شما ایجاد شد، به صورت رایگان توسط نیروهای ما تعمیر و رفع خواهد شد.

نیروهای ما اصل مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار داده و در اسرع وقت در محل شما حاضر می شوند و اقدام به رفع مشکل ایجاد شده می کنند تا شما از همه جهات با اطمینان خاطر کار تعمیر کولر گازی خود را به نیروهای متعهد و با تجربه ما بسپارید.

تعمیر کولر گازی صفادشت کرج
تعمیر کولر گازی صفادشت کرج

در چه زمانی برای تعمیر کولر گازی صفادشت کرج کنیم؟

معمولا در فصول سرد سال خیلی از افراد از سیستم گرمایشی کولر گازی خود استفاده نمی کنند و تنها در فصول گرم سال و از سیستم سرمایشی آن استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که به دلیل اینکه پنج الی شش ماه کولر گازی شما کار نکرده است، قبل از راه اندازی مجدد آن، از سلامت و کارکرد درست آن اطمینان حاصل نمایید که این کار توسط سرویسکار کولر گازی ماهر باید انجام شود.

در متن زیر ما برخی از علائم خراب شدن کولر گازی را بیان می کنیم که در صورت مواجهه با هر کدام از این علائم لازم است تا با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع نماید:

کولر گازی بوی سوختگی می دهد

از دلایل عمده بوی سوختگی کولر گازی می توان به عدم کار کردن و یا نیم سوز شدن کمپرسور کولر گازی اشاره کرد. در صورتی که سوختگی از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد، می تواند از سوختگی فن کولر گازی باشد. به هر حال در صورتی که به این مشکل برخوردید تشخیص اصلی و درست باید توسط تعمیرکار کولر گازی در صفادشت کرج انجام شود.

کولر گازی باد گرم می دهد

در صورتی که کولر گازی شما باد گرم می دهد، از جمله دلایل عمده آن می توان به خالی شدن شارژ کولر گازی، یا مشکل در کمپرسور کولر گازی اشاره کرد. همچنین وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی هم می تواند از دلایل باد گرم در کولر گازی باشد. البته دلایل دیگری هم می تواند علت این مشکل باشد که باید فرد متخصص در این زمینه بررسی و علت آن را پیدا کرده و رفع نماید.

لوله برگشت کولر گازی برفک زده است

دلایل عمده ای که می تواند باعث یخ زدگی و برفک زدن کولر گازی شود می تاون به گرفتگی لوله های کولر گازی و همین طور مشکل در گاز کولر گازی اشاره کرد. یکی دیگر از دلایل این مشکل عدم وجود جریان هوا در کویل های کولر گازی است که موجب برفک زدن کولر گازی می شود.

 کولر گازی زیاد سروصدا می کند

شکستن پره های فن کولر گازی و یا تراز نبودن آن یکی از دلایل عمده سر و صدای کولر گازی است. مواردی چون افتادن جسم خارجی بر روی کولر گازی و یا لق بودن پایه های کولر گازی نیز باعث ایجاد سر و صدا در کولر گازی می شود. مشکل در موتور کندانسور کولر گازی هم می تواند موجب این مشکل شود که همه ی این موارد توسط تعمیرکار کولر گازی بررسی می شود تا دلیل اصلی آن مشخص شده و رفع شود.

کولر گازی هوادهی ندارد

گرفتگی لوله های کولر گازی و یا خرابی کمپرسور کولر گازی می تواند موجب عدم هوادهی کولر گازی شود که در صورت باید توسط فردی متخصص بررسی شده و عیب یابی و رفع گردد.

تعمیرکار کولر گازی درصفادشت
تعمیرکار کولر گازی درصفادشت

تعمیر انواع برندهای کولر گازی در صفادشت کرج

نیروهای متخصص و باتجربه ما در صفادشت کرج کار تعمیر انواع برندهای مختلف کولر گازی را با کیفیت بالا  وقیمت مناسب انجام می دهند:

  • تعمیر کولرگازی جنرال الکتریک در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی ال جی در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی سامسونگ در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی اجنرال در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی وست پوینت در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی وستینگهاوس در صفادشت کرج  
  • تعمیر کولرگازی گود من در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی تراست در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی دوو در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی هایسنس در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی دایکین در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی توشیبا در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی ایران چیگو در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی گری در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی مدیا در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی تک الکتریک در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی تی سی ال در صفادشت کرج 
  • تعمیر کولرگازی وایت هاوس در صفادشت کرج 

تنها کافیست تا با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروی متخصص به محل شما ارسال شده و پس از عیب یابی مشکل دستگاه شما، کار تعمیر آن را انجام دهد.

سوالات متداول در مورد تعمیر کولر گازی در صفادشت کرج

تعمیرکار کولر گازی در صفادشت کرج در مجموعه تابش تهویه چه برندهایی تعمیر می کند؟

تعمیرکار کولر گازی در صفادشت کرج که در مجموعه تابش تهویه کار می کند از مهارت و تخصص بالایی برخوردار بوده و کار تعمیر انواع برندهای کولر گازی هایسنس، اجنرال، گری، گرین و سامسونگ و ال جی و … را با دقت و مهارت بالا و قیمت منصفانه انجام می دهد.

آیا خدمات مجموعه تابش تهویه گارانتی دارد؟

بله، کلیه خدماتی که در مجموعه ما انجام می شوند دارای شش ماه گارانتی رایگان می باشند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *