تعمیرکار پکیج بوتان فردیس
/ توسط admin / پکیج / / 0 دیدگاه

تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج ؛ نصب، سرویس و تعمیر تخصصی پکیج

تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج در مجموعه تابش تهویه که نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج را دارا می باشد می تواند در اسرع وقت مشکلات مربوط به پکیج شما را رفع نماید. فروش، نصب، سرویس و تعمیر انواع مختلف پکیج های بوتان مانند پکیج بیتا، روما، پرلا، نسره، پارما، کالداونزیا، اوپتیما و … در تخصص مجموعه ما بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با به صرفه ترین قیمت به نسبت سایر نمایندگی ها و با کیفیت بالا انجام می شود. با تماس 09129263206 با مجموعه تایش تهویه ما نیروی مورد نظر را به محل شما اعزام می کنیم.

در مورد محصولات بوتان باید بگوییم که گروه صنعتی بوتان توسط محمود خلیلی و پسرش محسن خلیلی و در سال 1332 آغاز به کار کرد و در حال حاضر در زمینه تولید انواع سیستم های گرمایشی همچون پکیج، رادیاتور، شوفاژ و آبگرمکن مشغول به فعالیت است. بر اساس تجربه چندین ساله ما در این کار و تعداد زیاد مشتریان راضی و کارایی و کیفیت بالای محصولات بوتان یکی از بهترین برندهای در حال حاضر بازار در زمینه سیستم های گرمایشی می باشد.

تعمیر پکیج بوتان فردیس
تعمیر پکیج بوتان فردیس

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج

مجموعه تابش تهویه نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج را دارد و به دلیل کیفیت خدمات و نیروهای باتجربه و متخصصی که دارد همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از مواردی که مجموعه تابش تهویه را از سایر نمایندگی های پکیج بوتان در فردیس متمایز کرده است این است که در کنار کیفیت بالای خدمات، همیشه قیمت های منصفانه برای مشتریان خود در نظر گرفته است و امکان مشاوره و بازدید رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

عمده مشکلات پکیج بوتان که تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج با آن ها مواجه شده است

در متن زیر دلایل عمده ای که موجب بروز مشکل در پکیج بوتان شده اند و تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج که در مجموعه ما مشغول به کار هستند با آن ها برخورد داشته اند شامل موارد زیر می شوند:

رسوب زادیی و یا رسوب گیری کردن پکیج بوتان
هواگیری کردن پکیج بوتان
تنظمیات برشر پکیج بوتان
تعمیرات برد پکیج بوتان
تعمیر کردن رله فن پکیج بوتان
تعویض قطعه منبع پکیج بوتان
تعمیر قطعه شیر برقی پکیج بوتان
تعمیر کردن قطعه پمپ پکیج بوتان
تنظمیات شیر گاز پکیج بوتان
تنظیمات فشار آب پکیج بوتان
تعویض قطعه فلومتر پکیج بوتان
تعمیرات فن پکیج بوتان
اسیدشویی کردن پکیج بوتان
تنظمیات برد پکیج بوتان
تعویض برد پکیج بوتان

برای حل مشکلاتی که در بالا ذکر کردیم نیروهای ما در محل حاضر می شوند و پس از شناسایی علت مشکل، در اسرع وقت اقدام به رفع آن می نمایند.

مقالات مرتبط: نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس 

سرویس پکیج بوتان در فردیس کرج به چه صورت انجام می شود؟

در مجموعه تابش تهویه سرویس پکیج بوتان و سایر انواع پکیج ها به دو شکل سرویس کامل پکیج و سرویس دوره ای پکیج انجام می شود. در سرویس کامل کامل پکیج توسط نیروهای ما دستگاه به طور کامل بررسی و عیب یابی می شود. و در صورتی که قطعه ای فرسوده و یا شکسته و خراب شده باشد تعویض می شود و همین طور دستگاه با اسید به طور کامل رسوب زدایی می شود. در سرویس دوره ای، هر شش ماه و یا یک سال یک بار پکیج توسط سرویس کار پکیج بررسی و عیب یابی و سرویس می شود. توصیه ما در رابطه با سرویس پکیج به شما این است که حتما از افرادی که در این زمینه از تجربه و تخصص کافی برخوردارن کمک بگیرین زیرا سرویس پکیج توسط افراد ناشی و بی تجربه ممکن است آسیب های جدی به دستگاه شما وارد کند.

سرویس پکیج بوتان فردیس
سرویس پکیج بوتان فردیس

آیا مجموعه تابش تهویه فقط تعمیر پکیج بوتان در فردیس کرج را انجام می دهد؟

مجموعه تابش تهویه علاوه بر اینکه تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج را دارا می باشد دارای نمایندگی برندهای مختلف پکیج در فردیس کرج بوده و کار تعمیر پکیج از برندهای زیر را انجام می دهد. باید بگوییم که تعمیرکاری که از تجربه و تخصص کافی برخوردار است می تواند انواع مختلف پکیج را تعمیر نماید زیرا اکثر پکیج ها سیستم مشابهی دارند و در صورت وجود تفاوت در بین آن ها تعمیرکار پکیج دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و کار را به خوبی انجام می دهد.

تعمیر پکیج در فردیس کرج

  1. تعمیر پکیج ایران رادیاتور در فردیس کرج
  2. تعمیر پکیج بوتان در فردیس کرج
  3. تعمیر پکیج بوش در فردیس کرج
  4. تعمیر پکیج دیواری مگاترم در فردیس کرج
  5. تعمیرات پکیج تاچی در فردیس کرج
  6. تعمیرات پکیج فرولی در فردیس کرج
  7. تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس در فردیس کرج
  1. تعمیر پکیج تاچی مدل اکو در فردیس کرج
  2. تعمیر پکیج بایکان در فردیس کرج
  3. سرویس پکیج ایمرگاس در فردیس کرج
  4. تعمیرات پکیج ایرفو در فردیس کرج
  5. تعمیر پکیج برقی
  6. تعمیر پکیج شوفاژ در فردیس کرج
  7. تعمیر پکیج baxi در فردیس کرج

خرید قطعات پکیج بوتان در فردیس کرج

قطعات پکیج بوتان در فردیس کرج در مجموعه تابش تهویه موجود می باشد و شما می توانید به آسانی آن ها را تهیه کنید. کار تعمیر و تعویض قطعات پکیج بوتان می تواند توسط نیروهای تابش تهویه نیز با کیفیت بالا و هزینه مناسب انجام شود.

در مورد قطعات پکییج بوتان نیز باید بگوییم که شرکت بوتان که اولین تولید کننده پکیج دیواری در ایران می باشد طی قرارداد همکاری که با شرکت riello ایتالیا دارد تمامی قطعات پکیج بوتان از این کشور وارد شده و در این اسمبل می شوند و به همین خاطر قطعات این برند پکیج همیشه در دسترس بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس

هزینه تعمیر پکیج بوتان چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج بوتان بستگی به مواردی همچون مشکل پکیج و یا قطعات مورد نیاز برای آن بستگی دارد که همه این موارد پس از مشاوره و بازدید رایگان توسط نیروهای ما مشخص می شود. نیروهای ما در محل حاضر می شوند و شروع به بررسی و عیب یابی پکیج شما می کنند و پس از آن قیمت منصفانه تعمیر را به شما اعلام می کنند. ممکن است برخی از قطعات پکیج شما شکسته و یا خراب شده باشد که پس از بررسی توسط نیروهای ما تعمیر شده و یا اگر امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد اقدام به تعویض آن خواهند کرد.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر پکیج بوتان

بهترین تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس کرج کدام است؟

ما بهترین تعمیرکاران پکیج را در فردیس کرج در اختیار شما می گذاریم تا در اسرع وقت و با قیمت مناسب اقدام به تعمیر پکیج شما نمایند.

هزینه تعمیر پکیچ دیواری بوتان چقدر است؟

با بازدید رایگان در محل، مشکل پکیج شما توسط نیروهای تابش تهویه بررسی و عیب یابی شده و قیمت منصفانه تر از نمایندگی های دیگر پکیج در منطقه به شما اعلام خواهد شد.

 


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *