نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج
/ توسط admin / پکیج / 0 دیدگاه

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج |09129263206|فروش، نصب، تعمیر و سرویس

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج در مجموعه ما و با وجود تمامی خدمات فروش پکیج بوتان در فردیس، نصب پکیج بوتان در فردیس، سرویس پکیج بوتان در فردیس و تعمیر پکیج بوتان در فردیس آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز است. تمامی این خدمات با ضمانت نامه کتبی و با کمک نیروهای مجرب و کارآزموده در کم ترین زمان ممکن و بهترین قیمت انجام می شود.

مجموعه تابش تهویه در زمینه خدمات مربوط به فروش، نصب، سرویس و تعمیر پکیج در فردیس کرج بهترین خدمات را با کمک نیروهای با تجربه و متخصص و مشتری مدار ارائه می دهد و با عیب یابی سریع و رفع مشکل با بهترین راه حل سعی در کاهش هزینه تعمیر و یا سرویس پکیج مشتریان عزیز را دارد. زیرا یکی از اصل های مهم در این مجموعه ارائه خدما با کیفیت بالا و جلب صدرصدی رضایت مشتریان می باشد.

مشکلات رایج پکیج بوتان چه می باشد؟

با توجه به تجربیات و تخصص نیروهای ما که کار تعمیر پکیج بوتان در فردیس کرج را در طی این سال ها انجام می دهند عمده مشکلاتی که از طرف شهروندان در رابطه با پکیج بوتان گزارش شده است به شرخ زیر است:

  1. رادیاتورها به خوبی گرم نمی شوند.
  2. مقدار فشار آب گرم مصرفی کاهش پیدا کرده است.
  3. لوله های پکیج بوتان گرفته است.
  4. پکیج نشت آب دارد.
  5. پکیج به صورت یکسره خاموش و روشن می شود.
  6. پکیج بوتان انفجاری روشن می شود.
  7. پکیج بوتان سروصدای زیادی می کند.
  8. و …
فروش پکیج بوتان در فردیس کرج
فروش پکیج بوتان در فردیس کرج

آموزش کار با دکمه های پکیج بوتان

صفحه نمایش اکثر پکیج های موجود در بازار یا بهتره بگیم تمامی پکیج ها از دو مدل آنالوگ و دیجیتال (لمسی)هستند در این ویدیو قصد داریم تا صفحه نمایش پکیج آنالوگ را توضیح بدیم در این ویدیو کوتاه که شرکت تابش تهویه تهیه کرده سه تا ولوم (دسته ی تنظیم) مشاهده میکنید که دسته ی تنظیم وسطی مربوط به وضعیت کارکرد پکیج در حالت تابستانه یا زمستانه را مشخص می‌کنه و دسته تنظیم سمت راستی مربوط به تنظیم دمای رادیاتورها می‌باشد و سمت چپی که عکس شیر آب بالای دسته تنظیم حک شده مربوط به دمای آبگرم مصرفی می باشد.و صفحه نمایش پایین دسته ی تنظیم ها نشان دهنده ی میزان فشار آب مدار گرمایش می باشد.

 

نحوه پر کردن مدار پکیج بوتان و تنظیم فشار پکیج بوتان

در این فیلم نحوه پر کردن مدار پکیج بوتان را به طور کامل و واضح توضیح داده ایم:

کد خطاهای پکیج بوتان کدام اند؟

در متن زیر کد خطاهای پکیج بوتان را که مهم تر و رایج تر هستند را ذکر خواهیم کرد تا در صورت مواجه با هر کدام از این خطاها بدانید که مشکل پکیج تان چیست. البته باید بگوییم که حتما برای رفع این خطاها از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا دخالت افراد ناشی در این کار ممکن است باعث خرابی بیشتر پکیج شود.

  • ارور E01 پکیج بوتان: علت این خطا تشکیل نشده شعله پکیج بوتان می باشد.
  • ارور E03 پکیج بوتان: علت این خطا خرابی و یا قطع شدن کلید حرارتی پکیج بوتان می باشد.
  • ارور E04 پکیج بوتان: در صورت وجود هر گونه مشکل در سیستم فن پکیج، پرشر دود پکیج و یا ترموستات دود پکیج این خطا نمایش داده می شود.
  • ارور E06 پکیج بوتان: به علت کاهش فشار مدار گرمایش پکیج این خطا نمایش داده می شود.
  • ارور E07 پکیج بوتان: با قطع شدن اِن تی سی (NTC) آب‌گرم مصرفی پکیج این مشکل بروز می کند.
  • ارور E11 پکیج بوتان: دلیل این خطا تشخیص شعله پکیج قبل از ارسال سیگنال از برد پکیج به شیر گاز پکیج بوتان است.

انواع مدل های پکیج بوتان شامل چه مواردی است؟

پکیج بوتان انواع مختلفی دارد که در متن زیر مدل های محتلف پکیج بوتان را ذکر خواهیم کرد:

  • پکیج دیواری بیتا
  • پکیج دیواری پرلا پرو
  • پکیج دیواری پارما
  • پکیج دیواری پاویا

هر کدام از این پکیج های بوتان دارای ویژگی های منحصر به خودشان می باشند که شما عزیزان بایستی با مطالعه ویژگی های هر کدام از آن ها و همچنین شرایط و مکان خودتان اقدام به خرید هر کدام از آن ها نمایید. شما عزیزان می توانید جهت خرید پکیج بوتان در فردیس کرج با کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در مورد پکیج مناسب با شرایط خودتان جهت خرید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خدماتی که مجموعه تابش تهویه به عنوان نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج ارائه می دهد شامل چه مواردی است؟

مجموعه تابش تهویه کلیه خدمات مربوط به پکیج بوتان را با کیفیت بسیار بالا و هزینه مناسب و با رعایت اصل مشتری مداری با نیروهای مجرب و متخصص خود در اسرع وقت و با ارائه گارانتی خدمات انجام می دهد:

تعمیر پکیج بوتان در فردیس

تعمیر تمامی مدل های پکیج بوتان در تمامی نقاط منطقه فردیس در اسرع وقت توسط نیروهای ما انجام می شود. نیروهای متخصص مجموعه ما با توجه به تجربه و تخصص بالا بهترین راهکار جهت تعمیر پکیج بوتان را به شما ارائه می دهند تا کمترین هزینه را برای شما ایجاد کند و در عین حال کارآیی و عملکرد دستگاه شما بهتر و بهینه تر شود.

سرویسکار پکیج بوتان در فردیس کرج
سرویسکار پکیج بوتان در فردیس کرج

سرویسکار پکیج بوتان در فردیس

بعد از مدتی که از عمر دستگاه میگذرد سرویس پکیج بوتان در فردیس به امری ضروری تبدیل می شود. دستگاه بعد از مدتی کار کردن دچار برخی مشکلات شده و کارآیی آن کاهش پیدا می کند که یکی از دلایل آن می تواند رسوب گرفتن لوله های پکیج باشد که نیاز به رسوب زدایی پکیج بوتان در فردیس پیدا می کند. ممکن است پکیج خوب گرم نکند و یا اینکه خروجی آب گرم و سرد آن نوسان بسیار داشته باشد که با سرویس پکیج بوتان همه این موارد قبل از اینکه تبدیل به یک مشکل جدی شوند، توسط سرویسکار پکیج بوتان در فردیس کرج درست می شوند.

سرویسکار مجموعه تابش تهویه موارد زیر را در هنگام سرویس پکیج انجام می دهد:

  • هواگیری پکیج بوتان
  • رسوب زدایی پکیج بوتان
  • بررسی و کنترل فشار آب ورودی به دستگاه
  • تنظیم کردن شیر گاز دستگاه
  • جلوگیری از گرفتگی محور پمپ سیرکولاسیونو و آزاد کردن آن
  • بررسی کردن عملکرد فن و دودکش دستگاه
  • تنظیمات مربوط به گرم کردن آب

فروش پکیج بوتان در فردیس

فروش پکیج بوتان در فردیس کرج در انواع مختلف بیتا، پرلا، اپتیما و … را فقط از مجموعه تابش تهویه بخواهید. کارشناسان ما در واحد فروش پکیج، شما را در خرید پکیجی که متناسب نیاز و شرایط شما بوده راهنمایی خواهند کرد و شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما مناسب ترین انتخاب را برای خرید داشته باشید. ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش نیز پس از خرید پکیج به شما عزیزان ارائه می شود تا از هر بابت آسوده خاطر باشید.

 

آشنایی با قطعات پکیج بوتان

تابش تهویه به عنوان نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج سعی کرده است تا در این مقاله شما را با بخش های مختلف این پکیج خوب آشنا سازد.

پرشر آب

کلید حداقل فشار آب یا پرشر آب در صورت عدم وجود آب کافی در مدار بسته پکیج اجازه روشن شدن به پکیج را نداده و اگر هنگام روشن بودن دستگاه فشار آب مدار به حدود ۰٫۲ تا ۰٫۱ بار کاهش یابد از ادامه کار پکیج جلوگیری میکند تا دستگاه دچار آسیب‌ جدی نگردد

پرشر آب
پرشر آب

مبدل پکیج بوتان

این مبدل جهت گرم کردن آب مدار گرمایش و آبگرم مصرفی در اثر گرمای شعله درون محفظه احتراق پکیج تک مبدله به کار می رود.در این مبدل مسیر آبگرم مصرفی درون لوله مدار گرمایش قرار دارد و لذا آبگرم بهداشتی به طور غیر مستقیم و توسط گرمای مدار گرمایش گرم می شود.

مبدل پکیج بوتان
مبدل پکیج بوتان

منبع انبساط

وظیفه منبع انبساط جبران نوسانات حجمی آب مدار گرمایش پکیج است و اگر فشار مدار پکیج در اثر گرم شدن، مقداری افزایش یابد فشار اضافی جذب منبع انبساط شده و در صورتی که فشار مدار پکیج مقداری کم شود منبع انبساط این کاهش فشار را جبران می کند

 

منبع انبساط
منبع انبساط

سنسور NTC

این سنسور یک نوع مقاومت متغیر است که با افزایش دما مقاومت آن کاهش می یابد لذا می توان از آن برای اندازه گیری (حس کردن) دمای مدار گرمایش، آبگرم بهداشتی و آب ورودی استفاده نمود. برخی از این سنسورها از نوع جداری و برخی از نوع مستغرق بوده است

 

سنسور NTC
سنسور NTC

ایرونت

این شیر معمولا روی پمپ پکیج قرار گرفته و هوای محبوس شده در مدار گرمایش که وارد محفظه ی پمپ شده است را به صورت اتوماتیک خارج می کند.

ایرونت
ایرونت

مدار بای پس

اگر مسیر گرمایش به هر دلیلی مسدود شده یا دچار افت فشار گردد ممکن است به پمپ پکیج صدمه وارد شود لذا یک مسیر بای پس (کنارگذر) مدار رفت گرمایش را به مدار برگشت (قبل از پمپ) متصل می کند.

مدار بای پس
مدار بای پس

مجموعه شیر گاز

شیر برقی گاز در زیر محفظه احتراق قرار دارد و وظیفه آن رساندن و تنظیم جریان گاز به مشعل می باشد شیر گاز شامل یک بوبین تنظیم کننده جریان می باشد که با برق ۱۲ ولت و دو بوبین دیگر که با برق ۲۲۰ ولت کار می کنند.

مجموعه شیر گاز
مجموعه شیر گاز

ترانس جرقه زن

ترانس جرقه زن
ترانس جرقه زن

شیر اطمینان

در صورتی که فشار مدار گرمایش به هر دلیلی به بیش از ۳ بار افزایش یابد جهت جلوگیری از بروز صدمه به اجزای مدار فشار اضافی از طریق شیر اطمینان تخلیه می شود.این شیر در دو نوع برنجی و پلیمری وجود داشته و قسمت بالای آن به رنگ قرمز می باشد

شیر اطمینان
شیر اطمینان

فلوسوئیچ

فلوسوییچ خبر باز شدن شیر آبگرم بهداشتی (مصرفی) را به برد می دهد محل قرار گیری آن در ورودی آب سرد به پکیج است.

فلوسوئیچ
فلوسوئیچ

پمپ پکیج

جهت گردش آب در مدار بسته گرمایش (بین دستگاه و رادیاتور)از یک پمپ سیرکولاتور استفاده می شود.این پمپ ضمن چرخش آب در مدار بر افت فشار ایجاد شده در مسیر لوله کشی ، رادیاتورها و مبدل غلبه کرده و باعث افزایش تبادل حرارتی در پکیج میگردد.

پمپ پکیج
پمپ پکیج

سوالات متداول در مورد نمایندگی پکیج بوتان در فردیس کرج

مجموعه تابش تهویه به عنوان نمایندگی پکیج بوتان در فردیس چه خدماتی ارائه می دهد؟

مجموعه ما انواع خدمات فروش پکیج بوتان، نصب پکیج بوتان، سرویس پکیج بوتان و تعمیر پکیج بوتان را با ارائه گارانتی به شهروندان عزیز ارائه می دهد.

هزینه سرویس پکیج بوتان چقدر است؟

هزینه سرویس انواع مختلف پکیج بوتان پس از بازدید رایگان از محل توسط نیروهای مجرب تابش تهویه به صورت منصفانه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *