نمایندگی آبسال در فردیس کرج
/ توسط admin / کولر آبی / 0 دیدگاه

نمایندگی تعمیرات کولر آبی آبسال در فردیس -09129263206-فروش، سرویس و …

شرکت تابش تهویه به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات کولر آبی آبسال در فردیس کرج با مجرب ترین متخصصین و بهترین قیمت آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی آبسال در فردیس کرج می باشد. قیمت های مجموعه تابش تهویه با توجه به خدمات با کیفیتی که ارائه می دهد نسبت به سایر نمایندگی های کولر آبی در منطقه بسیار مناسب بوده و این مجموعه هدف خود را بر کسب رضایت مشتریان خود گذاشته است. علاوه بر آن جهت رفاه حال شهروندان عزیز مشاوره و بازدید رایگان نیز از جمله خدمات رایگان مجموعه ما می باشد، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نیروی مورد نظر شما به محل اعزام شود.

کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال از قدیمی ترین کولر های آبی کشور است. فروش انواع کولر آبی آبسال در شناخته‌شده‌ترین نمایندگی تعمیرات کولر آبی آبسال در فردیس کرج که در انواع سلولزی، پشت بامی (مجهز به کلید الکترونیک و ریموت)، مینی کولر، متحرک و خروجی بالا می باشد.

تجربه نیروهای متخصص مجموعه تابش تهویه این است که کولر آبی آبسال از کیفیت و عملکرد و عمر خوبی برخوردار است و این دستگاه برخی ویژگی های مهم همچون مجهز به کلید محافظ جان، کنترل از راه دور، پروانه منسجم، بدون سر و صدا، بالانس شده، بدنه کولر های آبی آبسال از ورق گالوانیزه با پوششی از رنگ پودری الکترواستاتیک و سیستم آب رسانی دقیق و تقسیم یکنواخت آن بر روی پوشال ها دارا می باشند.

مقالات مرتبط: نمایندگی کولر گازی سامسونگ در فردیس

تعمیر کولر آبی آبسال در فردیس کرج

مجموعه ما انواع خدمات مربوط به کولر آبی آبسال را در منطقه فردیس به شهروندان عزیز ارائه می دهد. فروش، نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی آبسال از جمله ی این خدمات می باشد. کولر آبی آبسال می تواند مشکلات مختلفی داشته باشد و فصل گرما شروع شده و شما نیاز به تعمیر کولر آبی خود دارید.

  • در صورتی که کولر آبی شما به خوبی خنک نمی کند و کارآیی گذشته را ندارد.
  • در صورتی که کولر آبی شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند.
  • در صورتی که کولر آبی شما سوخته و یا نیم سوز شده است
  • و …
تعمیر کولر آبی در فردیس کرج
تعمیر کولر آبی در فردیس کرج

تجربه متخصصین ما در مورد مشکلاتی که کولر آبی دچار آن می شود به این صورت است:

قطعاتی که در کولر آبی امکان تعمیر دارند فقط الکتروموتور آن است و این امر در شرایطی امکان دارد که موتور نیم سوز شده باشد. علت سوختن الکتروموتور کولرآبی پاشیدن آب بر روی موتور و همچنین نوسان برق می تواند از عمده مشکلات سوختن الکتروموتور باشد.

مشکل دیگری که در کولرهای آبی به وجود می آید صدای حلزونی و پروانه کولر آبی می باشد که این امر به علت بالانس نبودن پروانه و عدم روغنکاری به موقع یاتاقان ها می باشد. برای جلوگیری از این اتفاق سرویس کولرآبی خود را به همکاران ما در شرکت تابش تهویه واگذار کنید و همپنین در صورت بروز هر گونه مشکل تنها کافیست تا با مجموعه ما تماس بگیرید تا متخصص مورد نظر در اسرع وقت به محل شما اعزام شود.

مقالات مرتبط: تعمیرکار پکیج بوتان در فردیس

سرویس کولرآبی آبسال در فردیس کرج

سرویس کولر آبی آبسال در فردیس کرج که انجام آن بعد از فصل سرما ضروری است شامل تعویض پوشال ها روغن کاری یاتاقان ها بازدید الکتروموتور بازدید پمپ آب، بازدید برزنت کانال کولر که اگر پوسیده شده باشد حتما باید عوض شود در غیر اینصورت باعث هدر رفت انرژی و بالا رفتن مصرف برق می شود. با سرویس کولر آبی به صورت دوره ای می توانید باعث ارتقا عملکرد و همچنین افزایش طول عمر دستگاه شوید. نیروهای ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می شوند و کار تعویض پوشال ها و بررسی قطعات و شستشوی دستگاه و … را در محل شما انجام می دهند.

سرویس کولر آبی در فردیس کرج
سرویس کولر آبی در فردیس کرج

شرایط محل نصب کولر آبی آبسال باید به چه صورت باشد؟

برای آن که کولر آبی کارایی لازم و طول عمر بالایی داشته باشد در هنگام نصب کولر آبی بایستی برخی موارد را در نظر بگیرید که در متن زیر قصد داریم برخی از نکات کلیدی مورد محل نصب کولر آبی آبسال را ذکر کنیم. همه این موارد در مجموعه تابش تهویه که نمایندگی تعمیرات کولر آبی آبسال در فردیس کرج را دارد رعایت می شود تا کار با بهترین کیفیت ممکن انجام شود:

1. کولر آبی نباید در مجاورت اگزاست فن یا عصایی لوله فاضلاب قرار گیرد چون باعث میشه بوی نامطبوع توسط پروانه کولر آبی مکیده بشه به داخل کانال کولر
2. برای راندمان بهتر و خنک کنندگی بالا بهتر است کولرآبی در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرد و حتی الامکان از سایه بان استفاده شود.
3. کولر آبی حتما باید تراز نصب شود در غیر اینصورت پوشال ها به خوبی آبدهی نمی شوند و خنکی مطلوبی نخواهیم داشت.

 

چرا مجموعه تابش تهویه را برای فروش، نصب و سرویس و تعمیر کولر آبی در فردیس کرج انتخاب کنیم؟

1. مجموعه تابش تهویه تیمی از مجرب ترین افراد متخصص در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی در فردیس کرج را گرد هم آورده است.

2. قیمت هایی که مجموعه ما ارائه می دهند به نسبت سایر همکاران بسیار مناسب و به صرفه بوده و هدف از این کار جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

3. قطعات مورد نیاز در هنگام تعمیر و نصب و سرویس کولر آبی توسط مجموعه و از قطعات اورجینال و با قیمت مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

4. تمامی خدماتی که مجموعه تابش تهویه ارائه می کند دارای گارانتی شش ماهه می باشد.

5. با تماس با مجموعه تابش تهویه علاوه بر مشاوره رایگان، با اعزام نیرو به محل شما بازدید رایگان نیز انجام می شود.

 

سوالات متداول در مورد کولر آبی آبسال

چرا سرویس کولر آبی باید به صورت دوره ای انجام شود؟

برای اینکه کولر آبی کارآیی و عملکرد بهینه ای داشته باشد و همچنین از طول عمر آن کاسته نشود لازم است که هرسال قبل از شروع به کار کولر آبی نسبت به سرویس آن مانند تعویض پوشال ها و شستشو و …اقدام نمایید.

هزینه تعمیر کولر آبی در فردیس کرج چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر آبی بستگی به مشکل آن دارد و همچنین اگر نیاز به تعویض قطعه نیز داشته باشد هزینه آن بیشتر می شود ولی مجموعه ما بعد از مشاوره و بازدید رایگان منصفانه ترین قیمت را به شما خواهند گفت.


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *