تعمیر کولر آبی شهر قدس
/ توسط admin / کولر آبی / 0 دیدگاه

تعمیر کولر آبی در شهر قدس -09129263206- باکیفیت و قیمت مناسب

تعمیر کولر آبی در شهر قدس از جمله خدمات مجموعه تابش تهویه به مشتریان عزیز می باشد. تعمیرکار کولر آبی ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و کار تعمیر کولر آبی شما را به بهترین نحو و مناسب ترین قیمت بازار انجام می دهد.

تمامی خدمات نصب کولر آبی، جابجایی کولر آبی و راه اندازی کولر آبی، عیب یابی و رفع مشکلات کولر آبی و سلولزی، سیم کشی برق  و رفع مشکلات برق کولر آبی، تعویض موتور کولر آبی، رفع مشکلات پمپ کولر آبی، تعویض پوشال ها و یاتاقان ها و برزنت و سایر قطعات کولر آبی توسط نیروهای ماهر و باتجربه ما در اسرع وقت انجام می شود. تعمیر کولر آبی کرج

تعمیرکار کولر آبی در شهر قدس

علل مختلفی می تواند موجب خراب شدن کولر آبی شود. در ابتدا باید علت خرابی کولر آبی توسط تعمیرکار ماهر عیب یابی شود. سپس با بهترین و به صرفه ترین روش اقدام به تعمیر کولر آبی در شهر قدس انجام می شود.

تعمیرکاران ما با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند، خیلی سریع اقدام به عیب یابی صحیح کولر آبی شما کرده و سپس با روشی که بهترین و به صرفه ترین باشد اقدام به تعمیر کولر آبی شما می کنند.

تعمیرکار کولر آبی شهر قدس
تعمیرکار کولر آبی شهر قدس

نیروهای متخصص ما با توجه به تجربه چندین ساله خود در حوزه نصب و سرویس و تعمیر انواع کولر آبی، عمده مشکلاتی که برای کولر آبی ها پیش می آید را به صورت زیر شرح داده اند:

کولر آبی نشتی آب دارد

از جمله مواردی که موجب نشتی آب کولر آبی می شود می توان به مواردی همچون خرابی شیر، شلنگ آبرسانی، شناور و توپی، لوله و سه راهی سقفی، شکستگی زیرآب،سوراخ شدن کف کولر آبی و …اشاره کرد. در بیشتر اوقات با تعویض قطعه معیوب مشکل رفع می شود.

کولر آبی باد خنک نمی دهد

اگر مطمئنید که کلید کولر روشن است و دریچه آن را نیز باز کرده اید، موارد زیر می توانند علت این مشکل باشند:

  • ممکن است کلید کولر آبی مشکل داشته باشد که مشکل برقی آن توسط تعمیرکار کولر آبی رفع می شود.
  • سیم کشی برق کولر آبی و یا برق ساختمان مشکل داشته باشد که آن نیز یک مشکل برقی بوده و توسط تعمیرکار کولر آبی رفع می شود.
  • خراب شدن موتور کولر آبی که علت آن می تواند به دلیل سوختگی گیرپاژ موتور کولر آبی و یا سوختگی سیم پیچی کولر آبی و … باشد.

در صورتی که موتور کولر آبی خراب شود، هیچ صدایی تولید نمی کندو یا صدای ضعیف و غیرمعمولی ایجاد می کند. البته در برخی مواقع و در صورت سوختن سیم پیچ موتور کولر آبی، بوی سوختگی نیز ایجاد می شود.

تسمه کولر آبی پاره شده است

شل شدن و یا پاره شدن تسمه کولر آبی موجب می شود تا موتور کولر آبی بیهوده بچرخد و باد خنکی هم تولید نشود. در هنگام سرویس کولر آبی بایستی رگلاژ تسمه انجام شود. سفت بودن بیش از اندازه تسمه هم می تواند به موتور کولر آبی فشار وارد کرده و با گذشت زمان باعث سوختن موتور کولر آبی شود.

پاره شدن برزنت کولر آبی و همچنین خرابی یاتاقان کولر آبی هم می تواند موجب این شود که کولر آبی باد خنک تولید نکند.

تعمیرات کولر آبی شهر قدس
تعمیرات کولر آبی شهر قدس

کولر آبی سروصدای زیادی ایجاد می کند

به طور معمول علت ایجاد صدای غیرمعمول در کولر آبی یا از موتور کولر آبی است و یا مشکل در یاتاقان و تسمه کولر آبی است. در صورت وجود این مشکل، تعمیرکار کولر آبی موتور و یاتاقان و تسمه کولر آبی را بررسی کرده و اقدام به تعمیر و یا تعویض آن می کند.

کف کولر آبی سوراخ شده است

یکی ازم شکلات رایج کولر آبی های قدیمی پوسیدگی و سوراخ شدن کف آن است. در صورت بروز این مشکل، در صورتی که تعداد سوراخ ها کم باشد با کمک آب بندی کف کولر و ایزوگام کردن آن، می توان این مشکل را حل کرد. در صورت وسیع بودن سوراخ کف کولر آبی، تنها راه حل عوض کردن کفی کولر آبی می باشد.

کولر آبی بوی بد می دهد

بوی بد کولر آبی می تواند علل مختلفی داشته باشد که از جمله آن می توان به مواردی همچون نزدیک بودن محل قرارگیری کولر آبی به لوله هواکش سرویس بهداشتی و یا وجود لاشه حیوانات در کانال یا برزنت کولر یا جای نامناسب کولر از نظر هوادهی و شروع به سوختن دینام کولر آبی اشاره کرد.

تعمیر کولر آبی در اندیشه ، فردیس، شهریار، گرمدره و مارلیک و … از جمله خدماتی است که در مجموعه تابش تهویه انجام می شود.

سرویس کولر آبی در شهر قدس

با آغاز فصل گرما، سرویس کولر آبی نیز باید انجام شود. سرویس کولر آبی موجب افزایش بازدهی کولر آبی و همچنین افزایش طول عمر آن و بهبود عمکلرد و عمر قطعات آن می شود.

سرویسکار کولر آبی شهر قدس
سرویسکار کولر آبی شهر قدس

در سرویس کولر آبی به طور معمول موارد زیر انجام می شود:

  • بازدید سیم کشی و برد تقسیم برق کولر آبی  و اطمینان از کارکرد آن
  • چک کردن موتور کولر آبی
  • عملکرد صحیح دینام کولر آبی
  • بازدید از پمپ کولر آبی
  • بررسی عملکرد قطعات مختلف کولر آبی
  • بررسی یاتاقان، فولی، فلکه، شفت، حلزونی، کفی، برزنت، کانال کولر آبی، شیلنگ،شیر و لوله های آب و …

تمیز کردن کولر آبی و عوض کردن پوشال های آن از جمله مهم ترین کارهایی است که سرویسکار کولر آبی انجام می دهد تا کولر آبی عملکردصحیحی داشته باشد و باد خنک مطلوبی ایجاد کند.

بعد از تمیز کردن نوبت می رسد به مواردی همچون روغن کاری یاتاقان، رگلاژ شناور و تسمه، چک کردن دینام و پمپ و مسیر آبدهی به پوشال و بررسی سالم بودن تسمه ها و برزنت و … می شود.

در ضمن شیر و شلنگ کولر آبی نیز بررسی می شود و برای افزایش راندمان کولر آبی از یک کارتن بزرگ جهت ایجاد سایبان برای کولر آبی استفاده می شود. همچنین بایستی از تمیز بودن پوشال ها اطمینان حاصل کرد. زیرا در صورت کثیف بودن پوشال ها، علاوه بر آن که عملکرد درست کولر آبی مختل می شود، ممکن است موجب مشکلات تنفسی نیز گردد.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر کولر آبی در شهر قدس

آیا خدمات مرتبط با تعمیر کولر آبی در مجموعه تابش تهویه گارانتی دارد؟

بله تمامی خدماتی که در رابطه به نصب و سرویس و تعمیر کولر آبی در مجموعه ما ارائه می شود دارای شش ماه گارانتی خدمات رایگان می باشد.

هزینه تعمیر کولر آبی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر آبی بعد از عیب یابی کولر آبی توسط نیروهای ما به صورت منصفانه به نسبت رقبا به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *