نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج

نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس |09129263206|مشاوره رایگان

مجموعه تابش تهویه در حال حاضر نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج را داشته و انواع خدمات فروش کولر گازی ایران رادیاتور، نصب کولر گازی ایران رادیاتور، سرویس کولر گازی ایران رادیاتور و همچنین تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شهروندان عزیز فراهم کرده است. پس از تماس 09129263206 با کارشناس ما تعمیرکار کولر گازی در فردیس کرج در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهد شد.

کولر گازی ایران رادیاتور
کولر گازی ایران رادیاتور

کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور

در حال حاضر کولر گازی ایران رادیاتور یکی از با کیفیت ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود در بازار است که توسط شرکت معتبر و معروف ایران رادیاتور عرضه می شود. این کولر گازی توسط دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و مجهزی ساخته می شود و همین امر موجب شده است که سطح کیفی، ضریب ایمنی این محصول بالا رفته و خطای انسانی در آن به شدت کاهش پیدا کند. باید بگوییم که کولر گازی های ایران رادیاتور کاملا مطابق با استانداردهای معتبر جهانی ساخته و تولید شده است.

کولر گازی های ایران رادیاتور دارای ویژگی های مهمی چون راندمان و بازدهی و بهره وری بالا هستند و علاوه بر آن، فروش بالای این محصول توسط مشتری های قدیمی و جدید نشان از رضایت مشتریان از این محصول دارد.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس به صورت تخصصی باید انجام شود. به همین خاطر ما بعد از مشاوره و بازدید رایگان نیروی مجرب و حرفه ای جهت تعمیر کولر گازی شما ارسال می کنیم. برخی از دلایل عمده ای که در رابطه با تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور بسیار رایج بوده است را ما در متن زیر ذکر می کنیم.

مشکلات مهم در مورد تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

    1. در فصل سرما، گرمای مطبوع و کافی ندارد
    2. در فصل گرما، از سرمای کافی برخوردار نمی باشد.
    3. کندانسور و یا پنل آن یخ زده است.
    4. آب از لوله درین کولر گازی خارج نمی شود.
    5. کولر گازی روشن نمی شود
    6. صفحه نمایش کولر گازی روشن نمی شود.
    7. کولر گازی روشن می شود ولی کمپرسور استارت نمی خورد.
    8. از کنار و یا جولی پنل داخلی آب می ریزد.
    9. پیغام خطا نشان داده می شود.
    10. در یونیت داخلی و خارجی لرزش و یا سروصدا وجود دارد.
    11. کنترل کولر گازی کار نمی کند.
    12. کمپرسور کولر گازی خاموش نمی شود و به صورت یکسره کار می کند.
    13. فن کولر گازی کار نمی کند.
    14. در هنگام روشن کردن کولر گازی فیوز می پرد.
تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

 

مواردی که در بالا ذکر کردیم از عمده مشکلاتی است که تعمیرکاران کولر گازی مجموعه ما با آن ها برخورد داشته اند که در اسرع وقت و با کیفیت بالا و قیمت مناسب این مشکلات رفع شده و رضایت مشتریان عزیز جلب شده است.

هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

در مورد هزینه نصب کولر گازی ایران رادیاتور باید بگوییم که این مساله را فقط بعد از بررسی کولر می توان جواب داد. نیروهای ما دستگاه کولر گازی شما را بررسی می کنند و پس از عیب یابی و قطعاتی که لازم دارد، قیمت منصفانه ای را به شما اعلام خواهند کرد.

مقاله مرتبط: نمایندگی کولر گازی سامسونگ در فردیس کرج

نصب کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج

مانند تمامی دستگاه های سرمایشی دیگر نصب کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج هم نیازمند افراد متخصص و باتجربه در این زمینه است. در صورتی که این کار توسط خودتان انجام شود ممکن است بعدها دچار مشکلات بسیاری شوید. زیرا این کار نیازمند کسی است که نصب انواع کولر گازی را انجام داده باشد و با قطعات آن نیز به خوبی آشنا باشد و اینکه خیلی از موارد مانند محل نصب کولر گازی و شرایط آن و … نیازمند نظر یک فرد متخصص در این زمینه است.

نصب کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج
نصب کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج

برای نصب کولر گازی شما می توانید از نصاب کولر گازی در فردیس کرج که جز بهترین ها در این زمینه بوده و در مجموعه ما که نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج می باشد، مشغول به کار هستند کمک بگیرید با کارشناسان ما تماس 09129263206 بگیرید تا در اسرع وقت کار نصب کولر گاز شما با بهترین کیفیت انجام شود.

قیمت کولر گازی ایران رادیاتور

برای دریافت قیمت کولر گازی ایران رادیاتور با کارشناسان ما تماس بگیرید. زیرا قیمت ها در طی زمان تغییر می کند و اینکه ما مدل های مختلف کولر گازی ایران رادیاتور را داریم که هر کدام ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارد. با تماس با کارشناسان ما و مشاوره رایگان، مدل مناسب به نسبت شرایط شما و همین طور قیمت هر کدام به شما عزیزان ارائه خواهد شد در متن زیر مدل های مختلف کولر گازی ایران رادیاتور را درج کرده ایم که جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید، نصب، سرویس و تعمیر هر کدام از آن ها می توانید با ما تماس 09129263206 بگیرید.

انواع مدل های کولر گازی ایران رادیاتور

  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-09CH/XA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/XA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/XA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/XA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-18CH/XA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-09CH/LF/AA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-12CH/LF/A
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-18CH/LF/AA
  • کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/LF/AA

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج

توصیه ما به شما این است که سالی یک بار اقدام به سرویس کولر گازی خود کنید. این کار موجب می شود تا طول عمر کولر گازی شما بیشتر شده و عملکرد بهتری نیز داشته باشد و نکته مهم دیگر که در رابطه با سرویس کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج وجود دارد این است که با این کار شما متوجه ایرادات و مشکلات جزئی دستگاه خود می شوید و بدین ترتیب و از بزرگ شدن مشکل که باعث می شود تا شما هزینه های بسیاری متحمل شوید جلوگیری به عمل می آورد. سرویس کار کولر گازی ما در مجموعه تابش تهویه سال هاست که سرویس انواع مختلف کولر گازی را انجام می دهند و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و در اسرع وقت کولر گازی شما را سرویس می کنند.

سوالات متداول در مورد کولر گازی ایران رادیاتور

بهترین نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کدام است؟

مجموعه تابش تهویه از جمله بهترین نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس کرج می باشد و انواع خدمات فروش، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را ارائه می دهد.

اجرت نصب کولر گازی ایران رادیاتور چقدر است؟

اجرت نصب کولر گازی ایران رادیاتور به مدل آن و تعداد آن بستگی دارد که ما منصفانه ترین قیمت با بهترین کیفیت را ارائه می دهیم. مشتریان راضی ما گواه کیفیت خدمات ما در فردیس می باشد.

 


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *