خرید رادیاتور در فردیس کرج
/ توسط admin / رادیاتور / 0 دیدگاه

فروش و نصب رادیاتور در فردیس کرج – 09129263206 – مشاوره رایگان

فروش و نصب رادیاتور در فردیس کرج از مجموعه ما می تواند مزیت های بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. برای خرید و نصب رادیاتور در فردیس کرج شما می توانید در ابتدا با کارشناسان ما مشاوره رایگان در مورد برند و اندازه و تعداد رادیاتور و … داشته باشید. سپس تمامی محصولات و خدماتی که به شما ارائه می شود با ضمانت نامه کتبی همراه می باشد تا خیال شما از هر بابت آسوده باشد.

خرید رادیاتور در فردیس کرج

در حال حاضر رادیاتور و پکیج جز بهترین سیستم های گرمایشی به حساب می آیند و در اکثر خانه ها برای گرمایش منزل از آن ها استفاده می شود و بخاری و … جای خود را به رادیاتور داده است. شما ممکن است تصمیم به تغییر سیستم گرمایشی منزل خود گرفته باشید و یا اینکه خانه نوسازی دارید و می خواهید برای خرید رادیاتور برای آن اقدام کنید که برای این کار مجموعه تابش تهویه امکان خرید رادیاتور را با ضمانت نامه کتبی 24 ماهه برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

نصاب رادیاتور در فردیس کرج

ما بهترین نصابان رادیاتور در فردیس کرج را داریم. نیروهای ما مشتری مدار و متخصص و با تجربه بوده و در کم ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و کار نصب رادیاتورهای شما را با دقت و مهارت بالا انجام می دهند.

نصب رادیاتور کاری تخصصی می باشد و باید انجام آن را به افراد متخصص در این زمینه سپرد تا کار نصب به صورت اصولی و درست انجام شود. از طرفی برای نصب رادیاتور نیاز به به برخی ابزارها وجود دارد که نصابان رادیاتور به دلیل کارشان آن ها را دارند ولی شما اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید بایستی برای خرید آن ها هزینه کنید. برای انجام این کار به صورت حرفه ای و اصولی با کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروی متخصص در این زمینه را به محل شما اعزام نمایند تا خیلی سریع و با دقت کار نصب رادیاتورهای شما انجام شود.

نصب رادیاتور در فردیس کرج
نصب رادیاتور در فردیس کرج

موارد مهم در مورد نصب رادیاتور

مواردی که در متن زیر ذکر می کنیم مواردی هستند که نیروهای متخصص ما در طی سالیانی که اقدام به نصب رادیاتور فردیس کرج کرده اند به آن ها پی برده اند که ما قصد داریم در متن زیر این تجربیات حاصل از تخصص نیروهای مجموعه تابش تهویه را در اختیار شما عزیزان بگذاریم:

  1. در هنگام نصب رادیاتور بر روی دیوار از فشار آوردن بر شیرآلات نصب شده در داخل و روی دیوار اکیدا اجتناب کنید.زیرا با گذشت زمان همین فشار می تواند منجر به ایجاد ترک و نشتی آب در اتصالات و لوله های رادیاتور نماید.
  2. حتما یک فضای هفت الی ده سانتی متری را زمان نصب بین دیوار و رادیاتور در نظر بگیرید. این کار موجب می شود تا یک جریان هوای مناسب بین دیوار و رادیاتور ایجاد شده و همچنین موجب بهینه سازی مصرف انرژی می شود.
  3. یک راه بسیار کارآمد برای افزایش طول عمر رادیاتور و همچنین جلوگیری از نشت آب از آن این است که برای هواگیری اتوماتیک در رادیاتور، یک شیر هواگیر در آن تعبیه کنید.
  4. در هنگام نصب برای کم شدن مبلغ قبض گاز و همین طور افزایش طول عمر رادیاتور خود از شیرهای ترموستات استفاده کنید. این کار با اینکه ممکن است اجرت نصب رادیاتور را بیش تر کند ولی بنا به تجربیات ما ارزشش را داشته و طی سال ها موجب کاهش هزینه خواهد شد.

 

تعمیرکار رادیاتور در فردیس کرج

در فصل های سرد سال تقاضا برای تعمیر رادیاتور افزایش می یابد و از آن جایی که رادیاتور جز لوازم ضروری خانه به شمار می آید تعمیر آن بایستی در اسرع وقت انجام شود. رادیاتور شما ممکن است مشکلاتی مانند موارد زیر داشته باشد که بایستی به یک تعمیرکار رادیاتور متخصص بسپارید تا اقدام به تعمیر و یا در صورتی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد آن را تعویض کند.

  • رادیاتور سوراخ شده است.
  • رادیاتور خوب گرم نمی کند.
  • از رادیاتور آب نشت می کند.
  • سروصدای زیادی ایجاد می کند.
  • و …

در صورت مواجهه با هر کدام از مشکلات بالا با یک تعمیرکار رادیاتور مجرب جهت تعمیر و یا تعویض آن تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در مجموعه تابش تهویه آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر و تعویض با کیفیت بالا و هزینه مناسب به شهروندان عزیز می باشند.

تعمیر رادیاتور در فردیس کرج
تعمیر رادیاتور در فردیس کرج

تعمیرکار رادیاتور در فردیس کرج چه کارهایی انجام می دهد؟

نیروهای با تجربه ما برخی از خدمات تعمیراتی پر تقاضا را که اکثرا در تعمیر رادیاتور با آن ها مواجه شده اند را بر اساس تجربیات خود به صورت موارد زیر ذکر کرده اند که کلیه خدمات زیر در اسرع وقت و با قیمت منصفانه توسط نیروهای کاربلد ما انجام خواهد شد:

  1. سرویس کامل رادیاتور
  2. نصب رادیاتور
  3. هواگیری رادیاتور
  4. تعویض کردن شیر رفت و برگشت در رادیاتور
  5. بررسی و رفع تمامی مشکلات احتمالی
  6. استفاده از دستگاه های پیشرفته و بررسی لوله کشی برای تشخیص امکان وجود نشتی
  7. تعمیر و یا عوض کردن پره ها و لوله هایی که نشتی دارند.
  8. رسوب زدایی کامل رادیاتور
  9. تعمیر و تعویض رادیاتور سوراخ شده
  10. عوض کردن اتصالات لوله ها در صورت داشتن نشتی در محل اتصال آن ها

 

رادیاتور با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

یک رادیاتور با کیفیت و خوب بایستی در یک کمپانی معتبر ساخته شده باشد و یک سری ویژگی ها داشته باشد که در متن زیر این ویژگی ها را ذکر خواهیم کرد:

  1. پاسخ گویی سریع رادیاتور به تنظیمات دمایی
  2. عملکرد و راندمان حرارتی بالا
  3. دارای عمر طولانی
  4. به کار بردن فلزاتی با انتقال حرارتی و ضریب دمایی بالا
  5. ضمانت نامه بلندمدت
  6. خدمات پس از فروش (خدمات تعویض و تعمیر به وسیله کمپانی سازنده)
  7. داشتن قیمت خوب و مناسب
  8. داشتن رنگ با کیفیت و مناسب
  9. داشتن مقاومت بالای پره ها و همین طور لوله های داخلی در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  10. امکان اتصال راحت و محکم به دیوار
  11. سبک وزن بودن رادیاتور

پس در هنگام خرید رادیاتور حتما به مواردی که در بالا اشاره کردیم دقت کنید تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در داشتن بهترین انتخاب کمک می کنند. هم اکنون امکان خرید و نصب رادیاتور در فردیس کرج در مجموعه ما امکان پذیر است.

 

سوالات متداول در مورد خرید و نصب رادیاتور

برای خرید و نصب رادیاتور مجموعه تابش تهویه چه برندهایی را دارد؟

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع مختلف برند رادیاتور مانند بوتان، لورچ، ایساتیس، ایران رادیاتور و پارس و ونداد و … به مجموعه تابش تهویه مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر رادیاتور چقدر است؟

هزینه تعمیر رادیاتور بر اساس مواردی همچون میزان خرابی، تجهیزاتی که در آن استفاده می شود و … متغیر است که پس از بازدید رایگان توسط نیروی متخصص قیمت مناسب به شما اعلام خواهد شد.


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *