تعمیر داکت اسپیلت در فردیس
/ توسط admin / داکت اسپیلت / 0 دیدگاه

تعمیر داکت اسپیلت در فردیس |09129263206|تخصصی ترین مجموعه

تعمیر داکت اسپیلت در فردیس کرج در مجموعه تابش تهویه که به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیر سیستم های سرمایشی از جمله داکت اسپیلت، کولر گازی و کولر آبی و … به شمار می رود، می تواند تا مدت ها خیال شما را از بابت تعمیر مجدد داکت اسپیلت راحت کند. مجموعه ما دارای نیروهای مشتری مدار و متخصص و با تجربه بوده و در اسرع وقت در محل شما حاضر می شوند و کار تعمیر داکت اسپیلت را به بهترین روش ممکن انجام می دهند.

کارشناسان ما در مجموعه آماده ارائه خدمات مشاوره و بازدید رایگان به شهروندان گرامی بوده و شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکل در مورد سیستم های سرمایشی و گرمایشی با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

 

آشنایی با انواع داکت اسپیلت

داکت اسپیلت از جمله سیستم های سرمایشی است که در مدل های مختلف از برندهای متنوع تولید و روانه بازار می شود. به طور معمول داکت اسپیلت ها را از نظر نوع نیروی محرکه به دو نوع معمولی و اینورتردار دسته بندی می کنند.

داکت اسپیلت های اینورتردار دارای دور متغیر متفاوت از داکت اسپیلت معمولی هستند. و بزرگ ترین تفاوت میان داکت اسپیلت اینورتردار با داکت اسپیلت معمولی سرعت متغیر آن هست که در مدل معمولی این سرعت ثابت است. از جمله مزیت های کولر گازی اینورتردار، عمر طولانی تر، عملکرد بهتر سرمایشی و گرمایشی آن و سریع تر بودن آن و … می باشد که همه این ها در نهایت موجب می شود که به این نتیجه برسیم که داکت اسپیلت اینورتردار به صرفه تر است.

تعمیرکار داکت اسپیلت در فردیس
تعمیرکار داکت اسپیلت در فردیس

مطرح ترین برندهای داکت اسپیلت کدامند؟

در حال حاضر کمپانی های مطرح و بزرگی در سطح جهان که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی فعالیت می کنند اقدام به تولید انواع داکت اسپیلت هم می کنند. از جمله معروف ترین و بهترین برندهای داکت اسپیلت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داکت اسپیلت سامسونگ
  • داکت اسپیلت هایسنس
  • داکت اسپیلت میتسوبیشی
  • داکت اسپیلت میدیا
  • داکت اسپیلت ال جی
  • داکت اسپیلت جنرال
  • داکت اسپیلت پاناسونیک
  • داکت اسپیلت بوش
  • داکت اسپیلت گری
  • داکت اسپیلت دایکین

تعمیرکار داکت اسپیلت در مجموعه تابش تهویه کار تعمیر انواع برندهای مختلف داکت اسپیلت را با مهارت و تخصص بالا و قیمت مقرون صرفه انجام می دهد. همچنین شما عزیزان می توانید بر اساس جهت خرید و نصب داکت اسپیلت با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید تا بهترین انتخاب را در خرید داکت اسپیلت از نظر نوع برند و مدل و … به تناسب شرایط و مکانی که می خواهید داکت اسپیلت را در آن نصب کنید، دریافت کنید.

 

هزینه تعمیر داکت اسپیلت در فردیس

هزینه تعمیر داکت اسپیلت در فردیس باید بعد از بازدید در محل و عیب یابی و … تعیین شود. اینکه کدام قطعات از داکت اسپیلت خراب شده است، آیا قابل تعمیر است یا نیاز به تعویض دارد و …  در تعیین هزینه تعمیر داکت اسپیلت تاثیر گذار است. همه ی این موارد پس از بازدید رایگان توسط نیروهای متخصص ما به صورت کاملا منصفانه نسبت به رقبا، به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

 

آیا خدمات تعمیر داکت اسپیلت در مجموعه تابش تهویه گارانتی دارد؟

جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز و همچنین صرفه جویی در هزینه ها، کلیه خدمات مجموعه تابش تهویه دارای شش ماه گارانتی می باشد. یعنی اینکه در طی مدت این شش ماه هر گونه خرابی و مشکل در داکت اسپیلت شما به صورت کاملا رایگان توسط نیروهای متخصص تابش تهویه تعمیر خواهد شد.

کلیه خدماتی که در مجموعه تابش تهویه ارائه می شود توسط افراد با مهارت و تجربه بالا انجام می شود که سال هاست کار فروض، نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت را به بهترین نحو و با رعایت اصل مشتری مداری انجام می دهند.

 

نصاب داکت اسپیلت در فردیس کرج

نصاب داکت اسپیلت بایستی از مهارت کافی برای نصب و راه اندازی داکت اسپیلت برخوردار باشد. از جمله مهارت های مهمی که این افراد برای انجام کار نصب باید بلد باشند مواردی چون جوشکاری برای اتصال لوله های مسی و کانال سازی، جانمایی صحیح یونیت خارجی و یونیت داخلی است. همان طور که می دانید داکت اسپیلت ها هم یک سیستم سرمایشی دارند و هم سیستم گرمایشی. به همین خاطر دارای کمپرسور و کندانسور هستند. یک نصاب داکت اسپیلت باید کار راه اندازی کمپرسور و کندانسور داکت اسپیلت را به خوبی بلد باشد.

نصاب داکت اسپیلت در فردیس
نصاب داکت اسپیلت در فردیس

این ها برخی از مواردی هستند که ما در این متن به آن ها اشاره کردیم تا بدانید که حتما از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه جهت تعمیر و نصب و سرویس داکت اسپیلت استفاده کند. زیرا این دستگاه قیمت بالایی نیز دارد و در صورت سپردن آن به افراد بی تجربه، ممکن است دستگاه شما دچار آسیب جدی شده و مشکلات و هزینه های زیادی برای شما ایجاد کند.

 

تعویض داکت اسپیلت

برخی اوقات بعد از چند سال کردن داکت اسپیلت، متوجه می شوید که داکت اسپیلت شما محیط رو خوب خنک نمی کند، نشتی آب دارد و سروصدای بسیاری ایجاد می کند و قبض شما به یک باره افزایش پیدا می کند. شما از تعمیرکار داکت اسپیلت برای تعمیر آن کمک می گیرید و می بینید که هزینه تعمیر داکت اسپیلت بیش تر از قیمت آن است و یا اینکه برخی از قطعات مهم آن مانند کمپسور و یا کندانسور دچار مشکلاساسی شده و نیاز به تعویض دارد و هزینه زیادی دارد، چه تصمیمی می گیرید؟ در این مواقع بهترین تصمیم به جای تعمیر داکت اسپیلت، تعویض آن می باشد.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر داکت اسپیلت

علت سروصدای زیاد داکت اسپیلت چیست؟

علت سروصدای زیاد داکت اسپیلت ممکن است به دلیل شل شدن پیچ و مهره ها و یا افتادن چیزی بر روی فن باشد و … که همه این موارد با سرویس داکت اسپیلت حل می شود.

چرا باد خروجی داکت اسپیلت یخ می زند؟

در خیلی از مواقع به دلیل خرابی فن این مشکل پیش می آید که باد سرد که نمی تواند به خوبی هدایت و به بیرون منتقل کند و به همین دلیل در یک جا یخ می زند. برای رفع این مشکل تعمیرکار داکت اسپیلت اقدام به تعمیر و تعویض فن داکت اسپیلت می کند.


یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *