نمایندگی ایران شرق در فردیس
/ توسط admin / آبگرمکن / 0 دیدگاه

بهترین نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایران شرق در فردیس |09129263206

مجموعه تابش تهویه در حال حاضر جز بهترین نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایران شرق در فردیس کرج است. مشتریان راضی، کیفیت بالای خدمات و قیمت های مناسب به همراه مشاوره و بازدید رایگان موجب ایجاد این تمایز در مجموعه ما شده است. در این مقاله می خواهیم در مورد آبگرمکن ایران شرق، مشکلاتی در اکثر مواقع برای این برند آبگرمکن پیش می آید و همچنین در مورد سرویس و تعمیر آن صحبت کنیم.

آشنایی با شرکت بزرگ ایران شرق

این شرکت از سال 1356فعالیت خود را در شهر نیشابور شروع کرد. در ابتدا این شرکت در زمینه تولید آبگرمکن و بخاری های نفت سوز فعالیت می کرد ولی در حال حاضر با توجه به منسوخ شدن استفاده از آیگرمکن ها و بخاری های نفت سوز، آبگرمکن و بخاری های گازسوز تولید می کند. محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار بوده و سال هاست که مورد استفاده ی شهروندان قرار می گیرد و قطعات آن نیز در دسترس می باشد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

مقاله مرتبط: نمایندگی تعمیرات کولر آبی آبسال در فردیس

مشکلات رایج در مورد آبگرمکن ایران شرق چه مواردی هستند؟

آبگرمکن از جمله وسیله های ضروری هر خانه ای می باشد و تعمیر و سرویس آن باید به موقع انجام شود. ذکر این نکته ضروری است که آبگرمکن در صورتی که به صورت دوره ای سرویس شود تا حدود زیادی از مشکلات آن کاسته می شود و از ایجاد هزینه های زیاد برای شما جلوگیری می شود. با سرویس دوره ای آبگرمکن طول عمر دستگاه بیشتر شده و کارآیی و عملکرد بهتری نیز پیدا می کند.

برخی از عمده مشکلاتی که در مورد آبگرمکن ایران شرق نیروهای متخصص تابش تهویه با آن ها مواجه شده اند شامل موارد زیر است:

  • گرم نکردن آبگرمکن ایران شرق
  • چکه کردن آب از آبگرمکن ایران شرق
  • فشار کم آب در آبگرمکن ایران شرق
  • روشن نشدن آبگرمکن ایران شرق
  • ایجاد صدای زیاد در آبگرمکن ایران شرق
  • درست کار نکردن ترموستات آبگرمکن ایران شرق
  • خاموش شدن آبگرمکن ایران شرق
  • خراب شدن سنسور حرارتی آبگرمکن ایران شرق
  • و …

تعمیر آبگرمکن ایران شرق در فردیس کرج

نیروهای باتجربه و متخصص تابش تهویه با توجه به تجربه بسیاری که در زمینه تعمیر آبگرمکن در انواع مختلف آن در طی سال های زیاد دارند می توانند در اسرع وقت در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر آبگرمکن شما نمایند.

تعمیر آبگرمکن در فردیس
تعمیر آبگرمکن در فردیس

هزینه تعمیر آبگرمکن ایران شرق

آبگرمکن ایران شرق با توجه به مشکلاتی که دارد توسط نیروهای متخصص ما مورد بررسی قرار می گیرد و علت خرابی آن و اینکه آیا به تعویض یا تعمیر قطعات نیاز دارد هزینه تعمیر آن به صورت منصفانه و مناسب تعیین شده و به شما اعلام می شود. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد اصلا نگران نباشید تمامی قطعات آن توسط مجموعه ما از قطعات اورجینال و با قیمت مناسب تامین می شود.

سرویس آبگرمکن ایران شرق در فردیس کرج

سرویس آبگرمکن ایران شرق بایستی به صورت دوره ای انجام شود که توسط نیروهای ما به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود کار رفع خرابی و عیب یابی آبگرمکن، جرم زدایی از قطعات آبگرمکن، رسوب زدایی آبگرمکن و در صورت لزوم تعویض و یا تعمیر قطعات در سرویس آبگرمکن توسط نیروهای ما انجام می شود.

تعمیرکار آبگرمکن در فردیس
تعمیرکار آبگرمکن در فردیس

نکات مهمی که هنگام خرید آبگرمکن باید به آن ها توجه کنید

در هنگام خرید آبگرمکن نباید عجول باشید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید به عنوان مثال در هنگام خرید آبگرمکن به مواردی همچون هزینه نصب و خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات آن در صورت خرای دستگاه حتما توجه کافی داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید که در این صورت متحمل هزینه های بسیار خواهید شد.

نکته مهم دیگر در مورد خرید آبگرمکن دقت کردن به ظرفیت آبگرمکن با توجه به مکانی است که میخواهید در آن از آبگرمکن استفاده کنید، زیرا حتما بایستی ظرفیت آبگرمکن مورد نظر با مکانی که قرار است در آن جا از آن استفاده شود، تناسب داشته باشد. در مرحله بعد حتما کارآیی آبگرمکن مورد نظر را بررسی کنید و فاکتور انرژی آن را ببینید که بر اساس آبی که گرم می کند این دستگاه چقدر انرژی مصرف می کند.

آشنایی با انواع مختلف آبگرمکن

در حال حاضر در بازار انواع مختلف آبگرمکن موجود می باشد که با در نظر گرفتن مواردی همچون نوع کاربری و تعداد نفرات و … باید آبگرمکن مناسب انتخاب شود. در مجموع ما سه نوع آبگرمکن در بازار داریم:

  • آبگرمکن دیواری
  • آبگرمکن ایستاده
  • آبگرمکن مخزنی

این آبگرمکن ها با برندها و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. البته باید بگوییم که امروزه به دلیل گسترش زندگی آپارتمان نشینی و کمبود جا استفاده از آبگرمکن دیواری رواج بیشتری پیدا کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با جوانب مختلف آبگرمکن ایران شرق و سرویس و تعمیر و خرید و … آن آشنا سازیم. در صورت نیاز به هر کدام از خدمات نصب، خرید، سرویس و تعمیر آبگرمکن ایران شرق می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تابش تهویه تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای متخصص ما در محل حاضر شده و با قیمت مناسب مشکل شما را رفع نمایند.

 

سوالات متداول در مورد نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج

خدماتی که تابش تهویه با داشتن نمایندگی ایران شرق دارد شامل چه مواردی است؟

تمامی خدمات مرتبط با فروش، نصب و سرویس آبگرمکن و تعمیرات آبگرمکن ایران شرق با ارائه ضمانت کتبی و با قیمت منصفانه در اسرع وقت انجام می شود.

هزینه تعمیر آبگرمکن ایران شرق چقدر است؟

مشکلات مرتبط با آبگرمکن شما توسط نیروی های مجرب ما بررسی شده و بعد از مشاوره و بازدید رایگان قیمت منصفانه به شما اعلام خواهد شد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *