نمایندگی تعمیر کولر گازی در فردیس
/ توسط admin / کولر گازی / 6 دیدگاه

نمایندگی تعمیر کولر گازی در فردیس -09129263206-تعمیرکار کولر گازی در فردیس

تعمیر کولر گازی در فردیس کرج با داشتن نمایندگی کار تعمیر، نصب، فروش و سرویس کولر گازی در فردیس کرج را با نیروهای متخصص و با تجربه و قیمت منصفانه انجام می دهد. تمامی خدمات مرتبط با انواع برندهای کولر گازی در مجموعه تابش تهویه با گارانتی همراه بوده و از کیفیت بالا و در عین حال قیمت منصفانه برخوردار هستند.

نیروهای متخصص ما سال هاست که کار تعمیر، سرویس، نصب و فروش انواع کولر گازی را انجام می دهند و به خوبی با قطعات و مزایا و معایب و مشکلات هر کدام از برندهای کولر گازی آشنا هستند. در صورتی که شما عزیزان نیاز به خدمات خاصی دارید می توانید از مشاوره و بازدید رایگان نیروهای متخصص ما در محل بهره مند شوید.

فهرست مطالب - شماره تماس: 09129263206 پنهان

گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی فردیس کرج در مجموعه تابش تهویه

تمامی خدماتی که در مجموعه تابش تهویه ارائه می شوند دارای گارانتی هستند. یعنی اینکه شما در مدت زمانی که این گارانتی اعتبار دارد در صورت بروز هر نوع مشکل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نیروی مجرب و متخصص به محل شما اعزام شود و در اسرع وقت و به صورت رایگان مشکل شما را برطرف نماید.

تعمیر کولر گازی فردیس کرج
تعمیر کولر گازی فردیس کرج

تعمیرکار کولر گازی در فردیس کرج

مورد مهمی که در مورد شروع به کار کولر گازی بعد از پنج شش ماه باید در نظر بگیرید این است که کولر گازی طی این مدت کار نکرده است و شما باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید تا دستگاه تان دچار مشکل جدی نشود. تعمیرکار کولر گازی در فردیس با موارد بسیاری در مورد مشکلات مربوط به کولر گازی از برندهای مختلف برخورد کرده است که برخی از شایع ترین آن ها را در این مقاله ذکر خواهیم کرد:

تعمیرکار کولر گازی در فردیس
تعمیرکار کولر گازی در فردیس

1. باد گرم کولر گازی

علل مختلفی می تواند باعث شود که کولر گازی به جای باد خنک، باد گرم بدهد که در متن زیر تمامی عواملی را می تواند موجب این مشکل شود را ذکر خواهیم کرد. همه این موارد توسط تعمیرکار کولر گازی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از شناسایی آن، اقدام به رفع آن می کند.

تعمیرکار کولر گازی فردیس کرج
تعمیرکار کولر گازی فردیس کرج
  • در صورت عدم سرویس پنل خارجی کولر گازی

یکی از مهم ترین دلایل باد گرم زدن کولر گازی عدم سرویس دوره ای کولر گازی است. کولر گازی یکی از لوازم برقی پر مصرف بوده و مانند سایر لوازم برقی نیاز به سرویس دارد. در صورت انجام سرویس سالیانه، به خصوص سرویس پنل خارجی کولر گازی مشکل باد گرم زدن کولر برطرف می شود.

  • گرفتگی سوراخ های پنل داخلی کولر گازی و کم شدن باد خنک کولر گازی

گرفتن سوراخ های پنل داخلی با گرد و غبار باعث می شود که مسیر هوای کولر گازی گرفته شده و باد گرم تولید شود. گرفتگی سوراخ های پنل داخلی باعث می شود تا کویل های خنک کننده جریان ها برفک بزند و برفک ها مسیر هوا را مسدود کرده و جریان هوا در مسیر کویل های خنک کننده حرکت نکرده و باد خنک کولر گازی کاهش پیدا کرده و گرم شود.

  • سوختن و یا نیم سوز شدن فن و یا موتور فن کولر گازی

فن یکی از قسمت های مهم در هر کولر گازی به حساب می آید که با چرخاندن هوا باد تولید می کند. حال اگر فن کولر گازی نیم سوز و یا سوخته باشد بادی هم تولید نمی شود.

  • کم شدن گاز کولر گازی

مواردی چون نشتی گاز کولر گازی و یا انجام نادرست شارژ کولر گازی باعث کم شدن گاز کولر گازی می شود که در سرویس سالیانه کولر گازی باید توسط سرویس کار کولر گازی در فردیس بررسی شده و در صورت کم بودن گاز ، آن را شارژ کند.

  • خراب شدن کمپرسور کولر گازی

کمپرسور کولر گازی از جمله قطعات بسیار مهم هر کولر گازی به حساب می آید و در صورتی که خراب شود و یا به درستی کار نکند یکی از علائم آن باد گرم دادن کولر گازی است. هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی در فردیس بالا است. به همین دلیل در صورتی که دیدید کولر گازی تان باد گرم می دهد سریعا آن را خاموش کنید چون ممکن است مشکل از کمپرسور باشد و در صورت کار کردن کولر گازی به آن فشار بیش تری می آید و ممکن است باعث خرابی بیش تر کمپرسور و هزینه زایی بیشتر آن شود.

  • خراب شدن ترموستات کولر گازی

برخی اوقات ممکن است ترموستات دستگاه شما خراب شده باشد. یعنی زمانی که شما دمای کولر گازی را بر روی دمای مشخصی تنظیم می کنید، ترموستات خراب شده باشد و درست تشخیص ندهد که شما کولر گازی را به وسیله ی ریموت آن بر روی چه دمایی تنظیم کرده اید.

  • گرفتگی و یا شکستگی لوله های کولر گازی

پنل داخلی و چنل خارجی کولر گازی توسط تعدادی لوله مسی بهم وصل شده اند. در صورتی که بر اثر ضربه و یا سقوط اجسام و … این لوله ها آسیب ببینند، جریان هوا بین پنل های داخلی و خارجی کولر گازی صورت نمی گیرد و کولر گازی باد گرم می دهد.

  • عدم تنظیم درست ریموت کولر گازی

بعضی کولر گازی ها هم سرمایشی و هم گرمایشی هستند و شما در هنگام کار با ریموت حتما باید به این نکته توجه داشته باشید و قبل از تنظیم دما، بر روی ریموت دکمه cool و یا hot را انتخاب کرده باشید.

  • پوشاندن روی پنل خارجی کولر گازی

خیلی از افراد در فصل سرما روی پنل خارجی کولر گازی را می پوشانند و با شروع فصل گرما فراموش می کنند تا آن را بردارند و همین مورد موجب ایجاد این مشکل در دستگاه شان می شود.

  • خراب شدن برد کولر گازی

برد کولر گازی کار فرمان دادن به بخش های مختلف دستگاه را دارد و اگر به هر دلیلی خراب شود، یکی از علائم آن مشکل باد گرم کولر است.

  • سوختن و یا نیم سوز شدن خازن کولر گازی

خازن یکی از قطعات مهم کولر گازی به شمار می رود که در صورت سوختن آن مشکل گرم شدن باد کولر گازی ایجاد می شود که برای رفع آن باید از تعمیرکار بخواهید تا خازن را عوض کند.

مشکلات کولر گازی
مشکلات کولر گازی

2. روشن نشدن کولر گازی

روشن نشدن کولر گازی می تواند علل مختلفی داشته باشد که در متن زیر این علل را ذکر خواهیم کرد که همه این موارد را هنگام تعمیر کولر گازی در فردیس کرج توسط نیروهای متخصص ما بررسی می شود.

  • برق ورودی کولر گازی قطع است.
  • جریان ورودی برق توسط مدارشکن قطع شده است.
  • فیوز کولر گازی سوخته است.
  • ترموستات خراب شده است.
  • کندانسور کولر گازی خراب شده است.
  • برد اصلی کولر گازی خراب شده است.
  • خازن دستگاه خراب شده است.
  • ریموت دستگاه کار نمی کند.
  • موتور فن دستگاه خراب شده است.

3. کولر گازی بوی بد می دهد

بوی بد کولر گازی می تواند علل مختلفی داشته باشد که باید توسط تعمیرکار کولر گازی در فردیس مورد بررسی قرار گرفته و پس از علت یابی آن، مشکل برطرف گردد تا از وارد آمدن مشکلات جدی برای کولر گازی جلوگیری به عمل آید.

4. کولر گازی سروصدای زیادی دارد.

سروصدای زیاد کولر گازی می تواند علل مختلفی مانند افتادن جسم سنگین بر روی کولر گازی، خراب شدن فن و … داشته باشد که توسط تعمیرکار کولر گازی بررسی می شود.

5. بدنه کولر گازی برق دارد.

در صورتی که بدنه کولر گازی برق داشته باشد حوانب احتیاط را رعایت کرده و از فرد متخصص در این زمینه برای رفع آن کمک بگیرید.

6. ریموت کار نمی کند.

ابتدا چک کنید که باتری ریموت سالم باشد و در صورتی که باتری ها سالم باشند و تمام نشده باشند با یک تعمیرکار کولر گازی در فردیس کرج تماس بگیرید.

7. کمپرسور خاموش و روشن می شود.

در صورت مواجهه با این مشکل کولر گازی تعمیرکار با عیب یابی کولر گازی علت آن را پیدا کرده و رفع می کند.

8. شیر انبساط یخ زده است.

این مشکل دلایل بسیار مختلفی می تواند داشته باشد که توسط ماهر باید عیب یابی شود.

9. کمپرسور کار نمی کند.

همه مشکلاتی که در بالا ذکر کردیم در اسرع وقت توسط نیروهای متخصص تابش تهویه تعمیر می شوند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در فردیس از برندهای مختلف

تعمیر کولر گازی سامسونگ در فردیس

کولر گازی سامسونگ جز بهترین برندهای کولر گازی حال حاضر سیستم های سرمایشی می باشد که نیروهای ما کار تعمیر و نصب و سرویس آن را انجام می دهند.

تعمیر کولر گازی ال جی در فردیس

در صورتی که کولر گازی ال جی شما دچار مشکل شده است تنها کافیست تا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار کولر گازی به محل اعزام شده و دستگاه شما را تعمیر نماید.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس

کولر گازی ایران رادیاتور از جمله سیستم های سرمایشی از برند ایرانی ایران رادیاتور می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی گری در فردیس

کولر گازی گری که ساخت کشور چین است در حال حاضر جز برندهای محبوب بازار است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است و هر گونه خرابی و مشکل آن توسط نیروهای ما قابل تعمیر  و رفع است.

تعمیر کولر گازی اجنرال در فردیس

کولر گازی اجنرال شما ممکن است با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن و باد گرم و یخ زدن و خرابی ریموت و … مواجه شود که اصلا جای نگرانی نیست و نیروهای ما در اسرع وقت و قیمت مناسب آن را رفع خواهند کرد.

تعمیر کولر گازی گرین در فردیس

کولر گازی گرین ساخت کشور چین بوده و کیفیت و طول عمر بالایی دارد و هر گونه تعمیر کولر گازی گرین توسط مجموعه ما و در اسرع وقت انجام می شود.

تعمیر کولر گازی هایسنس در فردیس

تعمیر کولر گازی هایسنس در تخصص ما بوده و با بهترین راه حل و کم هزینه ترین راه حل مشکل شما توسط تعمیرکار کولر گازی با تجربه و متخصص انجام خواهد شد.

کد ارورهای کولر گازی هایسنس

در این قسمت می خواهیم تا تمامی کد ارروهای کولر گازی هایسنس را به همراه علت آن به شما عزیزان ارائه دهیم:

کد خطاعلت ایجاد خطا
هیچ گونه مشکلی نیست
1سنسور دما در یونیت خارجی مشکل دارد.
2سنسور تخلیه شارژ مشکل دارد.
5سنسور MPI مشکل دارد.
6ولتاژ ورودی برق ناگهانی افزایش پیدا کرده است.
8برد یونیت خارجی مشکل دارد.
9کمپرسور مشکل دارد.
11حافظه یونیت خارجی مشکل دارد.
13فیلترهای هوا بایستی عوض شوند.
14برد یونیت و سنسور دما کار نمی کنند.
15سنسور محافظ اورلود کمپرسور کار نمی کند.
16ضد یخ دارد کار می کند.
18کمپرسور کار نمی کند.
33سنسور دما مشکل دارد.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در فردیس

کولر گازی میتسوبیشی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و تعمیرکاران ما تجربه زیادی در تعمیر انواع مدل های کولر گازی میتسوبیشی دارند.

سوالات متداول در مورد تعمیر کولر گازی در فردیس کرج

آیا خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی دارای گارانتی است؟

بله، پس از تعمیر کولر گازی در فردیس گارانتی شش ماهه به شما داده خواهد شد و در طی این مدت، در صورت وجود مشکل به صورت رایگان توسط تیم تابش تهویه کار تعمیر انجام خواهد شد.

هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی بر اساس نوع خرابی و قطعات مورد نیاز بعد از مشاوره و بازدید رایگان به صورت منصفانه به شما اعلام خواهد شد.

 


6 دیدگاه

  • سامانی

    سلام و خسته نباشید
    تعمیر کولر گاز در فردیس در محل انجام میشه یا باید بیاریم اونجا؟

    • admin

      سلام. ممنون دوست عزیز
      تعمیر کولر گازی در محل شما انجام میشه

  • عرفانی

    سلام
    روزبخیر
    کولر گازی ما جدیدا دیگه مثل سابق هوارو خنک نمیکنه، دلیلش چیه؟

    • admin

      سلام دوست عزیز
      کولر گازی شما باید توسط یه تعمیرکار متخصص، عیب یابی شه

  • حسنی

    سلام خداقوت
    تعمیر کولر گازی هایسنس در فردیس و تعویض قطعات اون رو هم انجام میدین؟

    • admin

      بله دوست عزیز، کار تعمیر انواع برندهای مختلف کولر گازی در محل و با بهترین روش و مناسب ترین قیمت توسط نیروی متخصص انجام میشه.

  • یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *